اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت برق ناحیه کهگیلویه:

13 روستای بخش مرکزی کهگیلویه از نعمت برق برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: مدیر برق ناحیه کهگیلویه گفت: در شش ماهه اول سال 91 بیش از 13 روستای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه از نعمت برق برخوردار شدند.

13 روستای بخش مرکزی کهگیلویه از نعمت برق برخوردار شدند

سید ابوذر بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: برق‌رسانی به شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد با تحول عظیمی رو‌به‌رو شده و بسیاری از شهرها و روستاهایی که در سال‌های متمادی از نعمت برق بی‌نصیب بودند از این نعمت برخوردار شدند.

مدیر برق ناحیه کهگیلویه افزود: دستیابی هموطنان و استفاده از برق حق همه آن‌ها بوده و قطعا این وظیفه همه مسئولان و مدیران است که شرایط را برای دستیابی یکایک ایرانیان به نعمت برق فراهم سازند.

بزرگواری با اشاره به روند پر پیچ و خم تولید و انتقال برق اضافه کرد: برقی که ما فقط با زدن یک کلید از آن استفاده می‌کنیم حاصل تلاش فراوان و صرف هزینه‌های هنگفت است و می‌طلبد که همه ما با فرهنگ استفاده صحیح از آن آشنا شویم.

مدیر برق ناحیه کهگیلویه بیان داشت: مدیریت مصرف برق شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های به هم پیوسته بین صنعت برق و مشترکین آن به منظور منطقی کردن مصرف برق است.

بزرگواری متذکر شد: هدف از مدیریت مصرف برق کاهش میزان تولید و کاستن از رفاه جامعه نیست بلکه کاربرد منطقی و بهینه انرژی الکتریکی و استفاده صحیح از آن است که نتیجه آن حفظ و حتی افزایش تولید و رفاه جامعه خواهد بود.

وی در ادامه عنوان کرد: در شهرستان کهگیلویه بیش از 48 هزار مشترک برق خانگی و بیش از 590 اشتراک صنعتی از نعمت برق برخوردارند.

این مسئول برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه در شش ماهه اول سال 91 بیش از 13 روستای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه از نعمت برق برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: با برق‌رسانی این روستاها بیش از 140 خانوار برق‌دار شدند.

وی هزینه برق‌رسانی به این روستاها را 470 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: بیش از 15 هزار متر مکعب شبکه متوسط و 5 هزار و 200 متر شبکه ضعیف در این راستا مورد استفاده قرار گرفت.

وی با تقدیر از زحمات همه کارکنان برق ناحیه شهرستان کهگیلویه که در سرما و گرما با خلوص نیت و صمیمیت مثال‌زدنی به خدمات‌رسانی می‌پردازند، عنوان کرد: حفاظت و نگهداری از پست‌های انتقال برق باید مدنظر همه هموطنان قرار گیرد و این امر را به عنوان یک فرهنگ در جامعه خود نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول