اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

جوانان کتاب‌های پیرامون منش اولیای الهی را بخوانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین با اشاره به نقش امام جعفر صادق(ع) در ایجاد جنبش آگاه‌سازی گفت: جوانان کتاب‌های مختلف را پیرامون سبک، منش و خواسته‌های اولیای الهی مطالعه کنند.

جوانان کتاب‌های پیرامون منش اولیای الهی را بخوانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری چهارشنبه‌شب در مراسم سوگواری ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) این شهرستان در جمع عزاداران آن حضرت اظهار داشت: ظرفیت بالای علمی و فرهنگی امام جعفر صادق(ع) از گنجینه‌های ارزشمند تشیع است که می‌تواند راهگشای مسائل مسلمانان در امور دینی و فهم آن باشد.

وی با بیان اینکه منابع ارزشمندی مانند کلام امام صادق(ع) امروز در اختیار ماست افزود: باید از این منابع در عرصه‌های مختلف زندگی به عنوان الگویی برای تمام شیعیان و بهبود وضعیت فرهنگی جامعه استفاده شود.

اکبری با اشاره به نقش برجسته امام جعفر صادق(ع) در مدیریت فکری و مبارزه با انحرافات در زمان خود تصریح کرد: آن امام همام با ایجاد جنبش آگاه‌سازی در جامعه و پایه‌ریزی مکتب جعفری سبب احیای اسلام ناب محمدی و فرهنگ شیعی در جامعه اسلامی شد.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) قیروکارزین این امام بلندمرتبه را موسس بزرگ‌ترین دانشگاه علوم انسانی در جهان اسلام دانست و بیان داشت: بیش از 4 هزار نفر به طور مستقیم یا با واسطه از محضر آن امام همام کسب فیض کرده‌اند و افتخار شاگردی ایشان را در دانشگاه عظیم امام صادق (ع) داشته‌اند.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه راه نجات و سعادت دنیوی و اخروی بر مدار مذهب الهی شیعه و سخنان اهل‌بیت و

امام صادق(ع) می‌چرخد تصریح کرد: جوانان ما در صورت رجوع به روایات امام صادق(ع) و درک محتوای بیانات آن حضرت به سمت نور و روشنایی حرکت کرده و شبهات دشمنان در آنها اثر نمی‌کند و به شیعه بودن خود افتخار می‌کنند.

وی در پایان افزود: تمام مردم به ویژه جوانان باید در راستای تقویت ایمان خود و معنویت در جامعه گام برداشته و برای رسیدن به جایگاه رفیع بیش از بیش بر دانسته‌های خود افزوده و کتب مختلف را پیرامون سبک، منش و خواسته‌های اولیای الهی مطالعه کنند.

به گزارش فارس، شب گذشته مراسم عزاداری امام جعفر صادق(ع) با مداحی حاج سید مهدی میرداماد در تپه نورالشهدای قیروکارزین با حضور خیل عزاداران آن حضرت برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول