اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر ماه

اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان جدی‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهر اصفهان از ابتدای مهر ماه جدی‌تر دنبال می‌شود.

اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در اصفهان جدی‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، حسین غلامی اظهار کرد: طرح زوج و فرد کردن تردد خودروها در محدوده مرکزی شهر اصفهان که از یک سال پیش با مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک این شهر اجرا شده، تأثیر بسیار مستقیمی در کاهش آلودگی هوا و روان‌سازی ترافیک شهر داشته است.

وی افزود: طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهر اصفهان که در ایام حضور گردشگران با ملاحظات کمتری انجام می‌شد از ابتدای مهر ماه جدی‌تر دنبال می‌شود.

رئیس پلیس راهور اصفهان همچنین از اعمال برخوردهای شدید با تخلفات حادثه‌ساز و ارائه نمرات منفی به رانندگانی که اقدام به حرکات مخاطره‌آمیزی چون سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، انحراف به چپ، صحبت با تلفن همراه و توقف در ایستگاه‌های اتوبوس و مکان‌های توقف ممنوع می‌کنند، خبر داد.

وی با بیان اینکه در این زمینه 40 خودروی جدید به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه شده است، گفت: همچنین 100 نفر نیروی کمکی نیروی پلیس راهور شهر اصفهان را در روزهای پایانی تابستان و آغازین مهر ماه برای کاهش تصادفات و ترافیک روان یاری می‌کنند.

غلامی از شهروندان خواست برای رساندن فرزندان خود به مدارس از اتوبوس‌های شهری یا سرویس مدارس استفاده کرده و از آوردن خودروهای شخصی و توقف در کنار در مدارس و ایجاد راه‌بندان خودداری کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول