اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح‌های ترافیکی ارومیه گسترش می‌یابد

پیشنهاد افزایش طرح زوج و فرد تا ساعت 21

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه از گسترش طرح‌های ترافیکی در ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به طولانی‌بودن روزها در تابستان، پیشنهاد می‌شود طرح زوج و فرد تا ساعت 9 شب افزایش یابد.

پیشنهاد افزایش طرح زوج و فرد تا ساعت 21

منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با نزدیک‌شدن به بازگشایی مدارس، شاهد اجرای طرح‌های ترافیکی جدیدی در ارومیه خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش میزان خرید قبل از بازگشایی مدارس، تصریح کرد: اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر ارومیه به ویژه خیابان امام این شهر سبب تسهیل ترافیک شده است.

ملازاده با بیان اینکه با بازگشایی مدارس نیز شاهد اجرای طرح‌های جدید خواهیم بود، افزود: این طرح‌ها در سطح شهر به ویژه در محدوده خیابان‌هایی که مدارس در آن‌ها واقع شده‌اند، اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده خانواده‌ها از سرویس برای رفت و آمد دانش‌‌آموزان، خاطرنشان کرد: این امر سبب تسهیل ترافیک در مناطق مختلف شهر می‌شود.

ملازاده در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح ترافیکی در ارومیه در دو ماه گذشته، گفت: از اجرای طرح زوج و فرد، رضایت کامل داریم و اگر زیر ساخت‌ها فراهم شود این طرح را گسترش خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اضطراری خروجی‌های شهری تنها دارای یک مسیر خروجی هستند، افزود: لازم است شورای شهر یک راه اضطراری برای خیابان‌ها در نظر بگیرد تا هنگام بروز اتفاقی در آن محل ترافیک ایجاد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه گفت: با توجه به طولانی‌بودن روزها در تابستان، پیشنهاد می‌شود طرح زوج و فرد تا ساعت 9 شب افزایش یابد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول