اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

200 برنامه فرهنگی در بابل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس بابل گفت: در هفته دفاع مقدس 200 برنامه فرهنگی در بابل برگزار می‌شود.

200 برنامه فرهنگی در بابل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، رضا حسینجان‌زاده عصر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های بزرگ مردانی است که برای دفاع از کیان و نوامیس جامعه از جان خود که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی است گذشتند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ دفاع از مرزهای اعتقادی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن و از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس بابل با اشاره به اینکه به پاس قدردانی از رشادت‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بیش از 200 برنامه فرهنگی در شهرستان بابل برگزار می‌شود، بیان داشت: برگزاری مراسم یادواره شهدا، نورافشانی نقاطی از شهر بابل، شبی با خاطره، رژه موتورسواران، ویزیت رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و به صدا درآمدن زنگ مقاومت از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

حسینجان‌زاده با اشاره به نقش مهم اطلاع‌رسانی در هفته دفاع مقدس بیان داشت: همه رسانه‌ها باید فعالیت خود را در عرصه دفاع مقدس، که نقش مهمی در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران داشته را پر رنگ‌تر و با دغدغه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز روش دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تغییر کرده است، تصریح کرد: امروز روش دشمن برای مبارزه تغییر کرده و شیوه‌های نوینی را به کار گرفته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی هفته دفاع مقدس بابل در پایان یادآور شد: امروزه علاوه بر تبیین مباحث، نیازمند دو جنبه دیگر در عرصه دفاع مقدس هستیم و آن درک حماسه دفاع مقدس و اطلاع‌رسانی آن است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول