اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

مشهد باید طلایه‌دار مراسم‌ مذهبی بین شهرهای کشور باشد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مشهد باید طلایه‌دار مراسم‌های مذهبی بین شهرهای کشور باشد.

مشهد باید طلایه‌دار مراسم‌ مذهبی بین شهرهای کشور باشد

حجت‌الاسلام نصرالله پ‍ژمانفر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد دارای ظرفیت‌های بسیار بالا در امر تبلیغات دینی است که می‌تواند نقش به‌سزایی را در این زمینه ایفا کند.

وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین دستورات دینی تعظیم شعائر دینی و همچنین آیات و روایات ماست ادامه داد: در همین راستا باید تمام تلاش خود را در این جهت مبذول داریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که توجه به ائمه اطهار(ع) به‌ عنوان بزرگ‌ترین هدایتگران بشریت، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است عنوان داشت: به همین منظور باید به این موضوع مهم توجه جدی شود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق(ع) به‌عنوان رئیس مکتب شیعه اعلام کرد: این امام همام جایگاه والا و برجسته‌ای در تاریخ شیعه دارد و باید مراسم باشکوهی در جهت تعظیم شعائر اسلامی برگزار کنیم.

پ‍ژمانفر با بیان این که برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر این‌گونه برنامه‌ها تاثیرات بسیار مثبتی را بر جامعه اسلامی می‌گذارد، یادآور شد: به همین منظور مردم نیز باید با حضور پر‌شور خود بر غنای این گردهمایی بیفزایند.

وی با تاکید بر این که مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی ایران و شهری که ماموریتش ایجاد معنویت است، باید پرچم‌دار و جلودار این‌گونه حرکات باشد، کرد: برگزاری مراسم‌هایی چون اجتماع عظیم صادقیون در عرصه میدان شهدای مشهد نیز می‌تواند به نوبه خود کاری ارزشمند در این جهت باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز با دعوت از مردم این شهر برای حضور پر شور در مراسم اجتماع عظیم فاطمیون در عرصه میدان شهدا ابراز داشت: فضای خوبی برای اجرای این گونه مراسم‌ها در یکی از بهترین مکان‌های شهری مشهد به وجود آمده است.

غلامرضا بصیری‌پور با بیان این که این برنامه‌ها تاثیرات خاص خود را در این زمینه می‌گذارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا باید کلیه امور تبلیغی این مراسم به‌خوبی انجام شود و در این مسیر رسانه‌ها می‌توانند کمک زیادی انجام دهند.

اجتماع بزرگ فاطمیون ساعت 8 صبح فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) از میدان شهدا آغازمی‌شود و با سخنرانی حضرت آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول