اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

فضائل ائمه در مدارس بازگو شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ضروری است فضائل اخلاقی ائمه معصومین بیش از پیش در جامعه و در دانش‌آموزان نهادینه شود.

فضائل ائمه در مدارس بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد خلیلی ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح بوستان معرفت در مجتمع فدک اردبیل اظهار داشت: امسال بازگشایی مدارس علاوه بر همزمانی با هفته دفاع مقدس مقارن با دهه کرامت نیز می‌باشد که انتظار می‌رود مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس فضائل حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را در مدارس بازگو کنند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت معنوی این حضرات باید بیش از پیش در مدارس و بین دانش‌آموزان گنجانده شود، خاطرنشان کرد: ما باید برای یک جهش علمی بزرگ در کشور خود را آماده کنیم و این امر تنها به تاسی به آموزه‌های ائمه اطهار میسر خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بوستان معرفت را قرارگاه تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور اعلام کرد و یادآور شد: امروز تمام دانش‌آموزانی که در این مراسم شرکت‌ کرده‌اند به عنوان نمایندگان سایر دانش‌آموزان از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستند و باید نقش هدایتگری خود را در مدرسه به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خلیلی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت‌پذیری و داشتن روحیه اطاعت‌پذیری از ولایت را مهمترین رکن ماندگاری کشور اعلام کرد و گفت:‌ ستاره علمی بودن، نجات‌ غریق بودن در دریای مدرسه، الگو بودن، پرچمدار بودن برای جنبش و محرک بودن برای سایر دانش‌آموزان مهمترین خواسته مقام معظم رهبری از این قشر عظیم است که ما نیز باید با اطاعت از ولی امر زمان در زمان غیبت امام؛ خود را برای حضور در صحنه‌های مختلف آماده کنیم.

این مسئول به توجه ائمه معصومین و پیامبر اکرم (ص) به جوانان اشاره کرد و افزود: جوانان مهمترین ظرفیت تغییر معنوی جامعه هستند و غافل شدن از این ظرفیت می‌تواند بزرگترین ضربه را به کشور وارد کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان دنیای امروز را دوران شهدای علمی اعلام کرد و بیان داشت: امروز استکبار جهانی کار را به جایی رسانده است که به دنبال ترور علمی است و امروز ما آنچه که از فرزندان این مرز و بوم را از دست می‌دهیم همه‌شان شهدای علمی هستند.

خلیلی در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌ ما امروز بیشتر به شهید عرصه علم نیاز داریم و باید تلاش کنیم که همه خود را مجهز به آخرین علم روز کرده و در برابر دشمن آماده شویم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول