اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی هاکی بانوان:

بهترین شرایط آمادگی جسمانی را برای حضور در مسابقات آسیایی دارم

خبرگزاری فارس: ورزشکار خراسانی عضو تیم ملی هاکی بانوان گفت: در بهترین شرایط آمادگی جسمانی به منظور حضور در مسابقات آسیایی به سر می‌برم.

بهترین شرایط آمادگی جسمانی را برای حضور در مسابقات آسیایی دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، زینب صابری دروازه‌بان دعوت شده به اردوی تیم ملی هاکی بانوان اظهار کرد: روزهای 11 تا 19 شهریورماه جاری در آخرین اردوی تیم ملی هاکی قبل از اعزام به مسابقات آسیایی کشور تایلند که در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد، حضور داشتم و در صورت گزینش از سوی فدراسیون 7 مهرماه امسال به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 نفر به عنوان دروازه‌بان از استان‌های همدان، خراسان‌رضوی و مازندران در اردوی تیم ملی هاکی بانوان حضور دارند، گفت: با توجه به وضعیت مطلوب و تمرین منظم طی دو سال اخیر، امیدوارم جزو دو نفر اعزامی به این مسابقات باشم.

وی پیشرفت بانوان در ورزش هاکی را مرهون حمایت مسئولان ورزش استان دانست و افزود: هم‌اکنون از استان خراسان‌رضوی دو تیم «الف» و «ب» در لیگ برتر هاکی بانوان حضور دارند که با برنامه‌ریزی مناسب در فصل گذشته موفق به کسب عنوان سوم و چهارم در این لیگ شدند.

ورزشکار خراسانی عضو تیم ملی هاکی بانوان انجام 3 جلسه تمرین در هفته به صورت مداوم را از دیگر عوامل موفقیت تیم‌های هاکی خراسان‌رضوی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول