اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان قم:

هاکی به جمع رشته‌های مدال‌آور قم می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: این رشته ورزشی در قم استعدادهای بسیار زیادی دارد و قطعاً در آینده‌ای نزدیک به جمع رشته‌های مدال‌آور ورزش قم می‌پیوندد.

هاکی به جمع رشته‌های مدال‌آور قم می‌پیوندد

محمد دهشتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مجمع سالانه این هیئت در حضور مسئولان فدراسیون هاکی و مدیرکل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اظهار کرد: هاکی قم در سال گذشته دو موفقیت ارزنده را در رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور و همچنین پیکارهای نوجوانان کشور کسب کرد.

این مسئول ادامه داد: هاکی‌بازان قمی در رقابت‌های قهرمانی مدارس هاکی کشور موفق به کسب مقام قهرمانی و کسب جواز حضور در مرحله نهایی شدند که این مهم نشان داد که هاکی قم می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

رئیس هیئت هاکی استان قم افزود: این در حالی است که تیم هاکی رده سنی نونهالان قم بعد از کسب مقام قهرمانی در گروه دوم مقدماتی مدارس هاکی کشور، در مرحله نهایی نیز حضور موفقی داشت و موفق به کسب عنوان سوم شد و جام ویژه اخلاق را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با هیئت‌های هاکی استان‌های همجوار خود داریم و به همین منظور تیم هاکی قم در رقابت‌های چهار جانبه اصفهان که در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد، با تیم‌های میزبان به رقابت پرداخت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

دهشتی بیان داشت: تیم هاکی رده سنی نوجوانان قم را نیز به رقابت‌های لیگ دسته دوم هاکی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور اعزام کردیم که در پایان این پیکارها ضمن راه‌یابی به دیدار نهایی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این پیکارها شدیم.

وی خاطر نشان کرد: موفقیت در به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های رده سنی نوجوانان لیگ دسته دوم هاکی قهرمانی باشگاه‌های کشور یک توفیق دیگر را نیز برای هاکی قم به دنبال داشت و طی آن تیم اعزامی قم جواز صعود به لیگ دسته یک را به دست آورد.

رئیس هیئت هاکی استان قم اذعان داشت: هاکی قم با وجود اینکه در مقایسه با بسیاری از رشته‌های ورزشی فعال در قم شاید از نظر سابقه و قدمت در جایگاه پایین‌تری باشد، اما از نظر موفقیت در مسیر خوبی حرکت می‌کند.

این مسئول متذکر شد: حتی موفقیت در معرفی هاکی‌بازان مستعد به تیم‌های ملی هاکی نیز نصیب هاکی‌بازان قم شده که در همین راستا سال قبل پنج نفر از ورزشکاران این هیئت به تیم ملی هاکی چمنی کشورمان اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا دعوت شدند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول