اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم دانشگاه آزاد بروجرد قهرمان مسابقات والیبال منطقه 5 شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به عنوان نخست مسابقات قهرمانی منطقه پنج کشور دست یافت.

تیم دانشگاه آزاد بروجرد قهرمان مسابقات والیبال منطقه 5 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، در سیزدهمین دوره از مسابقات والیبال کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی منطقه پنج کشور که با حضور تیم‌هایی از واحدهای اراک، خرم‌آباد، بروجرد و دورود به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، تیم واحد بروجرد با غلبه بر دیگر رقبا مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

بر پایه این گزارش در فینال این بازی‌ها که در سالن ورزشی شهید بروجردی برگزار شد، تیم بروجرد با مربیگری ناصر جواهری‌زاده با نتیجه دو بر یک از سد واحد اراک گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت و تیم خرم‌آباد نیز به مقام سوم رسید.

لازم به ذکر است، تیم والیبال واحد بروجرد را احمد خورشیدی، حمیدرضا قاسمی، محمد نیکروان، حسین شیخی، داریوش قبادی، سیداکبر حسینی، داوود گودرزی، عباس حاج‌احمدی، محمود تخت‌چین، علی رنگینی، محمد بهنامی و احمد چرمیان همراهی می‌کردند و حسن تقوی سرپرستی این تیم را برعهده داشت.

 انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول