اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

جمع‌آوری 22 میلیون ریالی زکات فطریه در دهدشت

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه از جمع‌آوری 22 میلیون و 438 هزار ریالی زکات فطریه از پایگاه‌های این نهاد خبر داد و گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

جمع‌آوری 22 میلیون ریالی زکات فطریه در دهدشت

عنایت رحیمی‌نیا در گفتگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: با راه‌اندازی 43 پایگاه جمع‌آوری فطریه در شهرستان کهگیلویه نسبت به جمع‌آوری فطریه از مردم شهرستان اقدام کردیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه اضافه کرد: با تبلیغات مختلفی که از طریق نماز جمعه و نیز نصب بنر در اماکن پرتردد به عمل آمد، خوشبختانه مردم استقبال خوبی از پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه کردند و ما شاهد استقبال کم نظیر مردمی بودیم.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه در مجموع 22 میلیون و 438 هزار ریال از این پایگاه‌ها دریافت شد، ابراز داشت: مبالغ جمع‌آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بسیاری از موارد دیده شده که مردم در مورد پرداخت فطریه و هزینه کردن آن دچار مشکل می‌شوند و این زکات به مستحقان واقعی داده نمی‌شود، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی می‌تواند یار و مددکار کسانی باشد که در مورد این مسئله دچار سردرگمی هستند و بدون شک این فطریه به دست مستحقان واقعی خواهد رسید.

رحیمی‌نیا با اشاره با انجام طرح اکرام ایتام به وسیله کمیته امداد تصریح کرد: قطعا این طرح یکی از طرح‌های خوب و مؤثر کمیته امداد است که توانسته کمک قابل توجهی به ایتام و کودکان بی‌سرپرست کند.

وی با بیان اینکه در این طرح حمایت از ایتام به خیرین واگذار می‌شود، اذعان داشت: هم‌اکنون در شهرستان کهگیلویه یک هزار و 598 حامی از ایتام زیر 18 سال این شهرستان حمایت می‌کنند.

رحیمی‌نیا افزود: در زندگی انسان خلأها و کمبودهای فراوانی وجود دارد که جز از طریق محبت و دوستی و کمک به همدیگر نمی‌توان آن را جبران کرد و در این میان ایتام بیشترین نیاز را احساس می‌کنند زیرا در اثر از دست دادن والدین خود از سرچشمه محبت دور می‌مانند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه یادآور شد: با برنامه‌ریزی و ارتباط مؤثری که با حامیان محترم انجام گرفت توفیقات خوبی در زمینه اکرام ایتام به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 4 میلیارد ریال در زمینه ازدواج، خرید لوازم و پوشاک و لوازم‌التحریر به ایتام شهرستان کهگیلویه کمک شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول