اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

حکومت اسلامی با رهبری مدبرانه تداوم پیدا کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: حکومت اسلامی با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری تداوم پیدا کرد.

حکومت اسلامی با رهبری مدبرانه تداوم پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سید محمدحسن مرتضوی در همایش همکاری بسیج و مساجد و هیئت امنای دامغان اظهار داشت: اولویت‌های برنامه‌های بسیج دو چیز است، اول حلقه‌های صالحین و دوم امر به معروف و نهی از منکر است و باید این دو امر با همدلی و همکاری در فضای مساجد نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مساجد نهاد نشر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اسلام است، افزود: فعالیت‌های بسیج باید در مسجد برگزار شود و ساختمان پایگاه فقط برای انجام امورات اداری آن است.

همچنین مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان گفت: به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل، نظام حکومت اسلامی تشکیل شد و با رهبری مقام معظم رهبری حکومت اسلامی تداوم پیدا کرد.

حجت‏الاسلام مهدی مقری افزود: برای تداوم بیشتر این حکومت نیاز به چند چیز داریم که اولین مسئله ترویج فرهنگ ناب اسلامی و افزایش بینش مردم برای دفاع از حکومت اسلامی و دومین مسئله تربیت نیروی انسانی اجرایی عالم به احکام اسلام و عامل به آن است.

وی بیان داشت: جهت اجرای قوانین اسلامی و حکومت اسلامی بهترین فضا برای تحقق این دو امر مسجد است و امام جماعت، متخصص در احکام دین و هدایت‌کننده نیروی انسانی است که این رهبر دو بازوی قوی به نام پایگاه بسیج و هیات امنا دارد که باید از تمام ظرفیت‌های خود جهت تحقق اهدافش استفاده کند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان گفت: در هر کار اجتماعی اختلاف نظر وجود دارد؛ اما با در نظر گرفتن هدف‌های بالاتر این اختلافات باید از بین برود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول