اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

حضور در فضای مجازی راهی برای رسیدن به قله‌های دانش است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم حضور در عرصه فضای مجازی را در رسیدن به قله رفیع علم و دانش و فناوری روز بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

حضور در فضای مجازی راهی برای رسیدن به قله‌های دانش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در حاشیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم گفت: یکی از افق‌های ما رسیدن به قله رفیع علم و دانش و فناوری روز است که در این زمینه حضور رسانه‌های دیجیتال و حضور در عرصه فضاهای مجازی می‌تواند نقطه هدف ما باشد بنابراین برای تقویت این حرکت شایسته سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در قم برگزار شد.

وی با اشاره به کیفیت این نمایشگاه اظهار کرد: تعدادی از غرفه‌های موجود به نوجوان و جوانان قمی که برخی از آنها هشت سال حضور در عرصه ارزشمند تولیدات داخلی را در کارنامه خود دارند اختصاص داده شده که این کار جای قدردانی دارد.

معاون استاندار قم عنوان کرد: استفاده از رسانه‌های دیجیتال یکی از مسیرهای انتقال فرهنگ دینی، انقلاب اسلامی و همچنین ارزش‌های دینی و اخلاقی است.

وی با اشاره به استقبال خوب از محصولات فرهنگی بیان کرد: محصولاتی که در نظام جمهوری اسلامی تولید می‌شود بسیار بی‌خطر است و ابعاد آموزشی و پرورشی قابل توجهی دارد به همین دلیل شاهد هستیم که کشورهای دیگر نیز استقبال خوبی از محصولات ما دارند.

عرب انصاری افزود: چنین نمایشگاهی می‌تواند بازدیدهای جهانی داشته باشد و خوشبختانه غرفه‌ها و موسساتی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی قابل توجه هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تفاوت محصول داخلی و خارجی گفت: بعد از پایان یک بازی دیجیتالی خارجی، خستگی و فشار عصبی، گرفتگی عضلات، ناامیدی، تنفر و انزجار در فرد به وجود می‌آید اما نرم افزارهایی که در کشور تولید می‌شود به دلیل اینکه مسائل روانی را مورد توجه قرار می‌دهند و بیشتر به ابعاد آموزشی می پردازند، پیامدهای مثبتی به دنبال دارند.

وی ادامه داد: منطق حاکم در برقراری فعالیت‌های دیجیتالی کشور، منطق انسانی و قابل قبول است بنابراین با بررسی جنبه‌های عقلانی و منفی آن، لطمه‌های روحی و روانی از مخاطب دور می‌شود تا یک نوع رفع خستگی و شادابی نصیبش شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول