اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی هاکی خبر داد

برگزاری 6 اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی هاکی

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی هاکی از برگزاری شش اردوی آماده سازی برای تیم ملی به منظور حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

برگزاری 6 اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی هاکی

ابوالفضل یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم ملی هاکی آبان‌ ماه امسال در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند یافت که برای حضور قدرتمند تیم ملی در این رقابت‌ها شش اردوی آماده‌سازی تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دو اردوی آماده‌سازی تصریح کرد: نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی 27 مرداد ماه در اراک برگزار شد که اردوی دوم نیز هم اکنون در استان آذربایجان غربی با روند بسیار خوبی در حال برگزاری است.

مربی تیم ملی هاکی ادامه داد: این اردو با حضور 20 نفر از هاکی‌بازان برتر کشور در حال برگزاری است که در پایان این اردو چهار نفر از جمع ملی پوشان جدا خواهند شد.

یوسفی با بیان اینکه تا زمان برگزاری مسابقات شش اردوی آماده‌سازی برگزار خواهد شد، بیان داشت: سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی از اول مهر ماه به مدت شش روز در کرج برگزار می‌شود.

یوسفی وضعیت تیم را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: تیم ملی هاکی تاکنون چهار عنوان قهرمانی در سطح آسیا به دست آورده که امید می‌رود امسال نیز بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: در آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی 12 نفر از برترین‌های هاکی کشور انتخاب و به عنوان اعضای تیم ملی راهی پاکستان خواهند شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول