اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

پرطرفدارترین باشگاه‌ فوتسال ایران به صدر جدول توجه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: این تیم از پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتسال ایران است که با حمایت هواداران نیم نگاهی به صدر جدول داریم.

پرطرفدارترین باشگاه‌ فوتسال ایران به صدر جدول توجه دارد

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: اگر بدشانسی چاشنی کار بازیکنانم نباشد در این فصل از رقابت‌ها می‌توانیم جزء تیم‌های بالانشین جدول باشیم.

وی تصریح کرد: از نظر یارگیری در این فصل بعد از مدت‌ها توانستیم بازیکنان باتجربه و مطرحی را جذب کنیم که در این فصل از کمبود بازیکن رنج نمی‌بریم.

مدیرعامل راه ساری بیان داشت: حیدریان سرمربی تیم اعتقاد دارد که باید انگیزه لازم را به جوانان تیم تزریق شود و در هر بازی نیز با ترکیب متفاوت برای روحیه و ایجاد انگیزه بیشتر بازیکنان استفاده می‌شود.

نجاریان درباره بازی برابر شرکت ملی حفاری اهواز گفت: یک مسابقه سخت و پرهیجان انجام شد و تیمی که شایسته آن بود سه امتیاز را کسب کرد.

وی گفت: بازیکنانم فرصت‌های گلزنی فراوانی را در طول این دیدار از دست دادند که اگر قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند چه بسا تعداد گل‌های ما بیشتر می‌شد ولی با این حال یک پیروزی دلچسب را بدست آوردیم.

مدیرعامل راه ساری در ادامه این پیروزی با ارزش را به خانواده مرحوم بهروش تقدیم  کرد و اظهار داشت: زنده یاد سید علی بهروش یکی از بنیانگذاران تیم راه ساری بود و جا دارد که ما یاد و خاطره این عزیز را گرامی بداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این هفته تیم راه ساری در روز جمعه 24 شهریور مهمان گاز خوزستان است که با توجه به روحیه بازیکنان و آمادگی خوب بدنی کسب پیروزی در این دیدار دور از ذهن نیست.

به گزارش فارس، راه ساری هم اکنون با شش امتیاز در رده هشتم جدول 13 تیمی لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول