اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیر‌خانه هفتمین جشنواره رضوی خبر داد

برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی در صحن امامزاده سید سلیمان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیر‌خانه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی اردبیل از برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در صحن متبرک امامزاده سید سلیمان (ع) در شهر فخرآباد مشگین‌شهر خبر داد.

برگزاری جشنواره مدیحه‌سرایی در صحن امامزاده سید سلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل 29 و 30 شهریور ماه میزبان این جشنواره است که امیدواریم خاطره‌ای خوش را برای هفتمین بار در اردبیل رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه این جشنواره ساعت 11 روز 29 شهریور ماه  در صحن متبرک امامزاده سید سلیمان (ع) در شهر فخرآباد مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

مسئول دبیر‌خانه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی اردبیل یادآور شد: از بعد از ظهر همان روز برگزاری مسابقات حضوری در دو بخش مداحی و چاوشی‌خوانی رضوی انجام می‌شود.

نوریان گفت: در دومین  روز از جشنواره ادامه مسابقه حضوری انجام خواهد شد و از ساعت 17 همان روز  آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی برگزار می‌شود .

این مسئول در توضیح و تشریح مراسم اختتامیه نیز بیان داشت: تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و همچنین اعلام اسامی منتخبین نخستین جشنواره استانی شعر رضوی و پیامک ادبی رضوی و تجلیل از آنها ریز برنامه‌های این آیین هستند.

نماینده دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در اردبیل افزود: تجلیل از مداحان هشت سال دفاع مقدس و رونمایی از سه عنوان کتاب با نام‌های حضرت باران، شوق وصال و پرنیان عشق از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم اختتامیه این جشنواره ملی است که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل بر گزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفتمین جشنواره سراسری مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که طی روزهای 29 و 30 شهریور برگزار خواهد شد. 

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، معاونت امور هنری وزارت متبوع، استانداری اردبیل، شورای فرهنگ عمومی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول