اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبر داد

جذب 210 نفر از فرزندان ایثارگران در دستگاه‎های دولتی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ظرف دو سال گذشته 210 نفر از فرزندان ایثارگران در استان بوشهر جذب دستگاه‎های دولتی شده‏اند.

جذب 210 نفر از فرزندان ایثارگران در دستگاه‎های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استانداران بوشهر افزود: این در حالی است که 25 نفر از فرزندان ایثارگران نیز در حوزه‌های مختلف نفت مشغول به کار شده‎اند.

وی تصریح کرد: توجه به خانواده‎های شهدا و ایثارگران، رسیدگی به امور و گره‌گشایی مشکلات آنان از جمله اموری بود که مهندس جهانبخش در دوران خدمت خود در استان بوشهر به آن توجه ویژه‌ای داشت.

شنبدی ادامه داد: روحیه مردم‎داری، فروتنی، تواضع و حضور در بین مردم و سفرهای شهرستانی و برگزاری ملاقات‎های عمومی در نماز جمعه از ابتکارات مهندس جهانبخش در استان بوشهر بود.

معاون استاندار بوشهر گفت: امروز استان بوشهر از استان‎های پیشتاز در عرصه اجرای طرح عفاف و حجاب و حریم امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندی است و این امر به دلیل توجه ویژه مهندس جهانبخش به این اصل مهم و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر محقق شده است.

وی یادآور شد: مهندس جهانبخش با مدیریت و تدبیری هوشمندانه و دلسوزانه و ایجاد ارتباطی صمیمانه با اعضای شورای تامین استان هرگونه چالش و تهدید پیش رو در عرصه‎های مختلف را با نگاه پیشگیرانه و با استفاده از ظرفیت‎های موجود برطرف می‎کرد.

شنبدی گفت: امروز استان بوشهر، استانی آرام، متحد و با مردمی ولایتمدار است و این مایه افتخار ماست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان کرد: سفر مقام معظم رهبری در نوروز سال گذشته به استان بوشهر گواه صادقی بر اهمیت و جایگاه ویژه استان بوشهر در منطقه و فضای بین‎المللی است.

شنبدی ادامه داد: امروز شاخصه‎های امنیتی و اقتصادی در استان بوشهر در سطح مطلوبی است و برخورداری از قابلیت‎های بزرگی نظیر پارس جنوبی، پارس شمالی، پایانه‎های نفتی و گازی، مناطق ویژه اقتصادی و بهره‏برداری کامل از نیروگاه هزار مگاواتی بوشهر این استان را از سایر استان‎ها متمایز کرده است.

وی گفت: حرکت مدیریت استان بوشهر در پرتو اندیشه ولایتمداری، وحدت و همدلی و با پافشاری بر اصول و ارزش‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول