اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر خبر داد

اجرای 44 هزار مترمربع عملیات فنس‌کشی در مناطق زلزله‌زده شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از اجرای 44 هزار و 865 مترمربع عملیات فنس‌کشی در مناطق زلزله‌زده این شهرستان خبر داد.

اجرای 44 هزار مترمربع عملیات فنس‌کشی در مناطق زلزله‌زده شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت عبادپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به منظور نگهداری موقت احشام در مناطق زلزله‌زده و همچنین جلوگیری از افزایش میزان خسارت وارده ناشی از حمله حیوانات درنده و همچنین ریزش اماکن دامی خسارت دیده ناشی از پس‌لرزه‌ها عملیات فنس‌کشی در 40 روستا در سطح 44 هزار و 865 انجام شده است.

وی افزود: عملیات فنس‌کشی با بسیج تمام امکانات و همکاران شهرستان و با پشتیبانی و مساعدت سازمان جهادکشاورزی استان در 2 تا 4 نقطه هر روستا مطابق با تعداد احشام احداث شده است.

عبادپور از تمام دامداران شهرستان که اماکن دامی آنها در اثر زلزله تخریب یا آسیب‌ دیده است درخواست کرد تا همکاری لازم را برای تکمیل پرونده جهت اخذ تسهیلات بانکی با مدیریت جهادکشاورزی، بنیاد مسکن و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان به عمل آورند تا در اسرع وقت به احداث اماکن دامی دایمی اقدام شود.

بر اساس مصوبه هیئت محترم دولت مبلغ 750 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با کارمزد 4 درصد برای بازسازی اماکن دامی خسارت دیده از زلزله در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول