اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پیشوا:

اشرار سابقه‌دار پیشوا دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به دستگیری 9 شرور سابقه‌دار، از استمرار طرح امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با اراذل و اوباش خبر داد.

اشرار سابقه‌دار پیشوا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا، سرگرد علی آدینه‌وند در بیان جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه تعدادی از افراد شرور با یکدیگر درگیر و باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان شده‌اند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع اکیپی از ماموران به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس، دو اراذل و اوباشی که طی این درگیری در بیمارستان بستری شده بودند شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند که مشخص شد، آنان به همراه دو نفر از دوستانشان در حال بازگشت از مراسم عروسی، به عمد با یک دستگاه موتورسیکلت با سه راکب برخورد کرده که در نتیجه آن موتورسیکلت واژگون و هر هفت متهم با یکدیگر درگیر شده‌اند که پس از مصدومیت دو نفر از آنان، سایر متهمان متواری می‌شوند.

وی تصریح کرد: با شناسایی منازل و پاتوق اراذل و اوباش طی چند مرحله کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، سرانجام تمام متهمان فراری که دارای سوابق متعددی از قبیل شرارت، نزاع و عربده‌کشی با سلاح سرد بودند، دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

آدینه‌وند در ادامه از دستگیری دو شرور دیگر در حاشیه شهرک‌های اقماری خبر داد و عنوان داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، مأموران حین گشت‌زنی در حاشیه یکی از شهرک‌های اقماری دو نفر از اراذل و اوباش که قصد قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان داشتند را دستگیر و به مراجع قضایی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان با تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، خواستار تداوم همکاری آنها با پلیس شد تا منطقه از لوث وجود چنین افرادی پاکسازی شود. 

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول