اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی دشتی:

5 میلیارد تومان به راه و شهرسازی دشتی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی دشتی گفت: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیش از پنج میلیارد تومان به حوزه راه و شهرسازی دشتی اختصاص یافته است.

5 میلیارد تومان به راه و شهرسازی دشتی اختصاص یافت

صادق غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی به پروژه‌های راهسازی شهرستان دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: احداث راه دسترسی به منطقه گردشگری بنگه خورموج یکی از درخواست‌های مردم دشتی و شهروندان خورموج بود که موجب توسعه منطقه گردشگری و تفریحی بنگه می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این راه به طول دو کیلومتر و عرض شش متر و آسفالته است که مسیر شهر خورموج را به منطقه گردشگری بنگه و شیرینه متصل می‌کند.

وی افزود: برای احداث این راه امسال 700 میلیون ریال اعتبار تامین شده است و برای تکمیل و بهره‌برداری کامل این پروژه یک میلیارد و 400 میلیون ریال مورد نیاز است که امیدواریم از اعتبارات سال آینده تامین شود.

غلامی یادآور شد: ورودی خورموج با 560 میلیون تومان، راه دولت‌آباد به زیارت ساحلی با 837 میلیون تومان، پل روستای عربی با 100 میلیون تومان، راه سنا به شنبه با 600 میلیون تومان، پل‌های واقع در محور باغان با 220 میلیون تومان و تبدیل آبنما به پل در محور فقیه حسنان با 140 میلیون تومان اجرا شده که اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی گفت: راهدارخانه کاکی با 50 میلیون تومان، دو کیلومتر مسیر کاکی با روستای بنیاد با 200 میلیون تومان و راه سرچشمه در باغان دشتی با 100 میلیون تومان اجرایی شده است.

غلامی با تقدیر از حمایت‌های فرماندار دشتی گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیش از 5 میلیارد تومان به حوزه راه و شهرسازی دشتی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: محور خروجی شمالی و جنوبی شهر خورموج محورهای پرخطری برای مردم بود که با همت فرماندار دشتی و مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اعتباراتی اختصاص یافت و ساماندهی شد.

غلامی بیان داشت: تعریض محورخالو حسین تا پلیس راه خورموج که هفت کیلومتر و چهار بانده است یکی از خواسته‌های به حق مردم دشتی بوده و موجب خواهد شد تردد در این مسیر که دارای حجم بالای ترافیکی است به آسانی انجام و از بسیاری از حوادث جاده‌ای در این مسیر جلوگیری شود.

وی ادامه داد: تعریض محور ایران خودرو تا روستای بحیری به طول چهار کیلومتر که یکی از محورهای حادثه خیز شهرستان و از دغدغه‌های نماینده عالی دولت در شهرستان و مردم بود در دست اجراست.

غلامی ادامه بزرگراه دولت‌آباد به زیارات ساحلی، راهداری، نصب روشنایی در پنج نقطه برای بالا بردن ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادف را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا توسط اداره راه و شهرسازی دشتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول