اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عبدالله اسفندیاری:

بزرگ‌ترین هنر، جذب انسان به سوی عالم معناست

خبرگزاری فارس: تهیه کننده و بازیگر سینمای معناگرا با بیان اینکه بهترین راه برای رسیدن به واقعیت اسلام نفوذ از قلب‌ها است گفت: بزرگ‌ترین هنر، جذب انسان به سوی عالم معناست است و برای رسیدن به این موضوع باید قلب‌ها فتح شود.

بزرگ‌ترین هنر، جذب انسان به سوی عالم معناست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی پنجمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی ویژه هنرمندان مسجدی، عبدالله اسفندیاری با اشاره به وجود ظرفیت هنرمندان در این دوره آموزشی اظهار داشت: امیدواریم افرادی که در این امر قدم برمی‌دارند و وظیفه آسمانی کردن اندیشه‌های هنری را دارند، برای رضای خدا گام بردارند تا نتیجه مناسب حاصل شود.

وی در رابطه با درآمیخته شدن فرهنگ و هنر گفت: برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر این دو عنصر باید مکمل یکدیگر باشند، اگر به هنر بیشتر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آن بپردازیم جهت تکمیل و هدایت آن احتیاج به فرهنگ‌سازی است و برعکس برای بیان شیوایی فرهنگ نیز به هنر نیاز است.

نویسنده و تهیه کننده سینما در حوزه معارف دینی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی در مشهد، اظهار کرد: برای انتقال داده‌ها احتیاج به افراد اهل دل و متخصص در امر آموزش است، دیدگاه من نسبت به این امر این است که فقط برای جلب رضایت خدا و گسترش فرهنگ‌های دینی قدم بردارند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه مسجد در فرهنگ اسلامی، تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های فرهنگ اسلامی مساجد است و هنرمندی که پایگاهی مسجدی داشته باشد، از پشتوانه محکم اندیشه‌ای برخوردار بوده و اسیر تندبادها نمی‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول