اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان ایمنی و آتش‌نشانی شوشتر:

اتصال برق عامل آتش‌سوزی در خودروی پراید بود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان ایمنی و آتش‌نشانی شوشتر گفت: اتصال برق عامل اصلی آتش‌سوزی شب گذشته خودروی پراید در خیابان طالقانی شوشتر بود.

اتصال برق عامل آتش‌سوزی در خودروی پراید بود

سیدمهدی ایوبی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره دلایل وقوع حادثه خطرناک آتش‌سوزی خودروی پراید در حین تردد در خیابان طالقانی شوشتر اظهار داشت: اصلی‌ترین دلیل برای این اتفاق اتصال برق خود خودرو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این خودرو دستکاری شده بود و به صورت غیرمجاز به سوخت گاز مایع یا اصطلاحا LPG مجهز شده بود و این مهم تأثیر زیادی بر خطرات منجر به آتش‌سوزی در خودروها می‌گذارد.

وی تأکید کرد: این خودرو بررسی دقیق نشده است ولی به دلیل آتش‌سوزی در جلوی خودرو و در قسمت موتور و احتمال اتصال برق در آن بسیار زیاد است.

شامگاه گذشته خودروی پرایدی در حال تردد در خیابان طالقانی شوشتر طعمه حریق شد که در این حادثه خودرو پراید کاملا سوخت ولی خسارت جانی به کسی وارد نشد.

حضور سریع نیروهای آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و راهنمایی و رانندگی در محل حادثه باعث شد تا خطرات احتمالی در این باره کاهش یابد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول