اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

965 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام 965 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان طی امسال خبر داد.

965 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان انجام شد

رضا عسکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از حضور آتش‌نشانان در تعداد 965 مورد عملیات خبر داد و افزود: از این تعداد عملیات‌ها 620 مورد مربوط به اطفای حریق و 345 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی هزینه‌های مواد مصرفی را برای سازمان طی امسال 350 میلیون و 651 هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: تعداد کل پایان کارها و پروانه ساختمانی صادر شده توسط سازمان نیز به ترتیب 574 و 612 مورد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان اینکه در این مدت 345 مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است، تصریح کرد: تعداد حادثه در اثر تصادف 48 مورد، مهار حیوانات 88 مورد، نجات حیوانات 42 مورد، گیر کردن انگشتری یا واشر در انگشت 43 مورد و آبگرفتگی نیز سه مورد بوده است.

وی اضافه کرد: محبوس شدن در منزل یا اتاق 36 مورد، نقص آسانسور 28 مورد، ترکیدگی لوله و نشت آب چهار مورد و نشت گاز نیز سه مورد بوده است.

عسکری در خصوص عملیات‌های اطفای حریق در سال جاری نیز گفت: 64 مورد عملیات اطفای حریق در اماکن مسکونی، 30 مورد در اماکن فرهنگی مذهبی و هشت مورد نیز در کاربری ورزشی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین تعداد عملیات‌ها در اماکن تجاری 29 مورد، اداری هفت مورد، صنعتی هشت مورد، آموزشی 14 مورد، فضای سبز 30 مورد، مزروعی 75 مورد، زمین بایر 170 مورد، وسیله نقلیه 91 مورد و سایر موارد نیز 81 مورد بوده است. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان نیز خاطرنشان کرد: در این مدت در عملیات اطفای حریق دو نفر فوت و تعداد 34 نفر مصدوم و مجروح شده‌اند، همچنین در بحث امداد و نجات نیز تعداد 12 نفر فوتی و 60 مورد مجروح گزارش شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول