اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر 8 نجف اشرف شهرستان مبارکه:

اجازه تحریک جوانان از طریق مباحث فرهنگی را ندهیم

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 8 نجف اشرف شهرستان مبارکه گفت: با بصیرت و آگاهی باید تا جایی پیش برویم که دشمنان و بیگانگان از طریق فرهنگ هم نتوانند جوانان و نوجوانان ما را تحریک کنند.

اجازه تحریک جوانان از طریق مباحث فرهنگی را ندهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمدتقی امینی صبح امروز در دیدار با مسئولان هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه اظهار کرد: تشکیلات رزمندگان اسلام متولی و مسئول این است که جوانان را با زندگی و راه شهیدان آشنا کند و معنای واقعی بصیرت را به آنها بفهماند.

وی با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و شهدای شهرستان مبارکه به ویژه شهیدان زینلی، طاهری و اکبری شهرستان مبارکه گفت: با بصیرت و آگاهی باید تا جایی پیش برویم که دشمنان و بیگانگان از طریق فرهنگ هم نتوانند جوانان و نوجوانان ما را تحریک کنند.

فرمانده لشگر 8 نجف اشرف شهرستان مبارکه در سخنان خود آمادگی لشگر نجف اشرف را جهت هر گونه همکاری با هیئت رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران ناحیه مبارکه اعلام کرد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ارائه گزارش جامعی از اهداف و فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اقدام هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه، خواستار تعامل بیشتر این لشگر با هیئت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه مبارکه شد و گفت: وجود 250 شهید سرافراز شهرستان مبارکه در لشگر هشت نجف اشرف، نشانگر سلحشوری و جان‌فشانی رزمندگان مقدس بوده و هست.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول