اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار گیلان وجدآور است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح سد شهربیجار تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: آمار پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار در گیلان وجدآور است.

پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار گیلان وجدآور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های مهر ماندگار گیلان اظهار کرد: مهم‌ترین فعالیت استان تامین منابع استانی، ملی و از ردیف‌های متمرکز برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار است.

وی ادامه داد: انجام 38 پروژه مهر ماندگار گیلان معادل خدمت چند سال گذشته برای مردم بوده و دارای ابعاد ملی است.

هاشم‌نیا با بیان اینکه احداث کارخانه سیمان و ام‌دی‌اف تنها متعلق به گیلان نیست، افزود: موضوع راه‌آهن گیلان وسعت ملی دارد.

استاندار گیلان اجرای شبکه‌های آبیاری در شهرستان‌های مختلف را استثنایی خواند و تصریح کرد: اجرای شبکه آبیاری سد شفارود ویژه است.

وی از افتتاح سد شهربیجار تا پایان سال جاری در گیلان خبر داد و ابراز کرد: آمار پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار در استان وجدآور است.

هاشم‌نیا بر تلاش بیشتر فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار در گیلان تاکید کرد و گفت: امسال بهترین فرصت برای خدمت متمرکز برای مردم گیلان به وجود آمده است و باید آن را به نتیجه برسانیم.

استاندار گیلان خواستار پیگیری مستمر مدیران در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار شد و بیان کرد: سهم اعتبارات استان برای انجام پروژه‌های مهر ماندگار باید مشخص شود.

وی بر پیگیری دستگاه‌های مختلف به منظور پیشرفت پروژه‌های مهر ماندگار در تهران تاکید کرد و یادآور شد: آمادگی همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای دریافت پاسخ از تهران را دارم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به گازرسانی به یک‌هزار روستا در کشور، گفت: گازرسانی به 60 روستا سهم گیلان از پروژه‌های مهر ماندگار است.

سید جلال نورموسوی گازرسانی به شهر دیلمان را از پروژه‌های مهر ماندگار گیلان نامید و افزود: 27 کیلومتر لوله‌گذاری برای پروژه مذکور نیاز است ضمن اینکه 8 کیلومتر دیگر نیز به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به شهر دیلمان و 60 روستای گیلان تاکنون با هزینه 25 میلیارد تومان حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: پروژه‌های گازرسانی مهر ماندگار گیلان در مجموع با اختصاص 10 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول