اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

مشاوره کلیدی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مشاوره و مددکاری کلیدی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی و حفظ ارزش‌های جامعه‌ است.

مشاوره کلیدی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی است

احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه مشاوره و مددکاری یکی از راهکارهای مهم در پیشگیری از معضلات اجتماعی است، اظهار داشت: مشاوره و مددکاری علاوه بر علمی بودن، نوعی هنر است و شاغلان این مرکز با تمام وجود زمینه را برای حل مشکلات پیش روی مردم فراهم می‌کنند.

وی افزود: مشاوران و مددکاران باید در راستای پیشگیری از معضلات اجتماعی، با ایجاد فضای مناسب زمینه را برای مراجعه افراد فراهم کنند تا با ارائه راهکارهای مناسب از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاسته شود.

مهرمند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مشاوران برون‌سازمانی و تقویت روابط با ادارات در امور فرهنگی و اجتماعی موجب استفاده از امکانات موجود برای توسعه در این بخش را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن اعتقادات و ارزش‌های موجود در جامعه و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: مشاوران و مددکاران باید با درک این تهدیدات و تفهیم راهکارهای مقابله با آن به خانواده‌ها به خصوص قشر جوان، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه مشاوره و مددکاری علاوه بر علمی بودن، نوعی هنر است، گفت: امروز مراکز مشاوره به حدی از توان رسیده‌ است که علاوه بر اینکه منجر به سازش و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان می‌شوند، قادرند با تولید دانش و اطلاعات، مشکلات اجتماعی را شناسایی و حتی برای رفع ان چاره‌اندیشی کنند.

مهرمند با بیان اینکه هدف مراکز مشاوره نیروی انتظامی ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتماد بین مردم و پلیس است، گفت: شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه، کاهش مشکلات مردم و حل معضلات در زمان تنش و استرس در کلانتری‌ها و ارتقای سطح بهداشت روانی از دیگر اهداف مراکز مشاوره نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول