اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

قطعی مکرر برق مناطق بویراحمد برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اصلاح و بهینه‌سازی 150 کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در مناطق شهرستان بویراحمد در زمستان امسال قطعی برق نخواهند داشت.

قطعی مکرر برق مناطق بویراحمد برطرف شد

حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از اصلاح و تعمیر 150 کیلومتر خط فشار متوسط برق در شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این خط در مسیر مناطق سرابتاوه، دشتروم، سپیدار و جلیل بابکان قرار دارد که اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و جلوگیری از قطع مکرر برق این روستاها در فصل زمستان از مهم‌ترین اهداف این موضوع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی با مشارکت 100 نیروی کار ماهر به مدت پنج روز اقدام به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فشار متوسط برق مناطق سرابتاوه، دشتروم، سپیدار و جلیل بابکان کردند.

کریمی از تعویض 4 هزار و 500 عدد مقره سیلیکونی، 50 اصله پایه بتونی، 200 عدد کت اوت فیوز، 198 عدد اسپیسر و 140 مورد نصب مهار در این عملیات خبر داد و ابراز کرد: اعتبار هزینه شده برای اصلاح و بهینه‌سازی 150 کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در مناطق سرابتاوه، دشتروم، سپیدار و جلیل بابکان 6 میلیارد ریال می‌باشد.

وی با بیان اینکه مناطق سرابتاوه، دشتروم، سپیدار و جلیل‌ بابکان از توابع شهرستان بویراحمد دارای 2 هزار خانوار جمعیت می‌باشند، تصریح کرد: برق بعضی از نقاط در فصل زمستان با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن آن به طور مکرر قطع می‌شد که انجام عملیات برق‌رسانی با سختی و گذشت زمان زیادی صورت می‌گرفت. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول