اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

300 دانش‌آموز ملایری در کانون‌های تابستانی آموزش دیدند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر گفت: امسال بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان شهرستان ملایر در کانون‌های تابستانی بوستان ولایت آموزش دیده‌اند.

300 دانش‌آموز ملایری در کانون‌های تابستانی آموزش دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه کانون‌های تابستانی بوستان ولایت شهرستان ملایر با اشاره به اینکه همه ساله در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد کلاس‌های تابستانی در رشته‌های مختلف در قالب بوستان ولایت برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز این کلاس‌ها با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس‌ها دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف شامل کلاس‌های قرآنی و تجوید، مشاوره تحصیلی و خانواده، زبان انگلیسی و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای شامل سفالگری، نقاشی، کامپیوتر، خیاطی و بسته‌بندی و... آموزش دیدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر در ادامه با بیان اینکه کانون‌های تابستانی فرصت مناسبی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای مختلف در دانش‌آموزان است، گفت: در این راستا دانش‌آموزان شرکت‌کننده در سال‌های گذشته در جشنواره‌هایی که در پایان این کلاس‌ها برگزار شده است در استان و کشور موفقیت‌های خوبی را کسب کرده‌اند.

وی گفت: امسال بیش از 300 نفر از دانش‌آموزان شهرستان ملایر در کانون‌های تابستانی بوستان ولایت آموزش دیده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر در ادامه از اعطای 150 وام کارگشایی برای کمک به رفع نیازهای ضروری مددجویان در ماه گذشته خبر داد و گفت: این تعداد وام به مبلغ یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال توسط کمیته امداد ملایر پرداخت شد.

وی در ادامه به دیگر فعالیت‌های انجام شده در کمیته امداد ملایر اشاره کرد و گفت: تاکنون یک هزار و 323 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد بیمه شده‌اند.

کولیوند اظهار داشت: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مددجویان طرح اشتغال در حوزه خودکفایی هستند که تاکنون زیر پوشش کمیته امداد ملایر بیمه شده‌اند.

وی میزان حق بیمه سالانه برای این تعداد از مددجویان را 9 میلیارد و 60 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بخشی از این مبلغ توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر به سازمان تأمین اجتماعی و مقداری از حق بیمه نیز به صورت جداگانه توسط دولت و از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود.

در پایان این مراسم نیز از مربیان و چند تن از دانش‌آموزان برتر کانون‌های بوستان ولایت تقدیر شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول