اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان:

حضور تیم از اصفهان در لیگ برتر تکواندو هنوز قطعی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان گفت: یک شرکت خصوصی توافق اولیه خود را برای حمایت از تیم تکواندو لیگ برتری اصفهان اعلام کرده اما هنوز قطعی نشده است.

حضور تیم از اصفهان در لیگ برتر تکواندو هنوز قطعی نشده است

مصطفی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هیئت تکواندوی استان اصفهان برای جذب اسپانسر و حامی مالی ،رایزنی‌هایی را صورت داده است و در حال حاضر یک شرکت خصوصی موافقت اولیه خود را اعلام داشته است.

وی ادامه داد: رایزنی‌ها با این شرکت در حد مذاکرات اولیه بوده و هنوز چیزی قطعی نشده است که با صراحت از حضور تیم اصفهانی در فصل جدید لیگ برتر خبر بدهیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان افزود: تا آغاز فصل جدید لیگ برتر تکواندو فرصت زیادی باقی مانده و در این مدت سعی داریم که حضور این تیم را نهایی کنیم.

به گزارش فارس، بعد از دو فصلی که تکواندو اصفهان در لیگ برتر نماینده نداشت، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در فصل جدید این مسابقات این روند به پایان می‌رسد و تیمی از اصفهان نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو در حالی مهرماه آغاز می‌شود و تاکنون هفت  تیم به طور قطعی در لیگ برتر ثبت نام کرده‌اند اما پس از مسابقات المپیک مسئولان تیم‌های پترو پارت، شهرداری ارومیه و یک تیم از استان اصفهان درخواست حضور در لیگ برتر را اعلام کرده‌اند.

تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، مس کرمان، گاز فجر جم، قوامین ناجا، سایپا و تیم ملی حفاری تیم‌هایی هستند که حضورشان در لیگ‌ یازدهم تکواندو قطعی است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول