اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

توافق جهاد اسلامی و کمیته‌های مردمی بر تقویت مکانیزم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها

خبرگزاری فارس: جنبش جهاد اسلامی و کمیته‌های مقاومت در غزه طی یک نشست درباره تقویت مکانیزم مقاومت برای مقابله با رژیم اشغالگر و طرح‌های تجاوزکارانه آن علیه آرمان فلسطین به توافق رسیدند.

توافق جهاد اسلامی و کمیته‌های مردمی بر تقویت مکانیزم مقاومت در برابر صهیونیست‌ها

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، کمیته‌های مقاومت «گروه مسلح در غزه که در ربایش گلعاد شالیت دست داشت» اعلام کرد که دیدار بین جهاد اسلامی و کمیته‌های مقاومت در راستای تقویت روابط بین گروه‌های فلسطینی و بحث و گفت‌وگو درباره امور داخلی و نیز راهکارهای تقویت وحدت بین ملت فلسطین و گروه‌های آن صورت گرفت.

کمیته‌های مقاومت بر اهمیت هماهنگی مشترک با جهاد اسلامی درباره مسائل ملی و ضرورت تقویت دیدارهای متقابل به گونه‌ای که نزدیکی بین گروه‌ها و تحقق منافع ملت فلسطین و حفاظت از اصول و حقوق آنها را تامین کند، تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی نیز به عنوان سومین گروه بزرگ در نوار غزه تعمیق روابط با کمیته‌های مقاومت را که از زمان آغاز انتفاضه الاقصی با مشارکت میدانی در صحنه‌های مقابله با دشمن اسرائیلی آغاز شده است، مورد تاکید قرار داد.

این در حالی است که تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی چند روز گذشته بیشتر شده است همچنانکه «ایهود باراک» وزیر جنگ این رژیم به اشغال دوباره غزه تهدید کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول