اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سخنگوی نظامی گردان‌های قدس:

اسرائیلی‌ها سخنان نصرالله را بیشتر از نتانیاهو باور دارند

خبرگزاری فارس: سخنگوی نظامی گردان‌های قدس گفت که اسرائیلی‌ها سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان را بیشتر از نخست وزیر اسرائیل قبول دارند.

اسرائیلی‌ها سخنان نصرالله را بیشتر از نتانیاهو باور دارند

به گزارش فارس، «ابو احمد جهوزیة» سخنگونی نظامی گردان های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت این جنبش آمادگی پاسخگویی به هرگونه حمله اسرائیل علیه نوار غزه را داشته و هرگونه آتش بس با رژیم صهیونیستی را نیز رد کرد.

وی با اشاره به سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت که اسرائیلی‌ها سخنان سید حسن نصرالله را بیش از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل قبول دارند چون وی این موضوع را در جریان جنگ تابستان سال 2006 نشان داد.

ابواحمد در ادامه این سخنان وجود هرگونه آتش بس با اسرائیل را رد کرد و گفت که دشمنی اسرائیل و محاصره نوار غزه و بمباران مناطق ادامه دارد.

وی به احتمال حمله دیگر از سوی اسرائیل به نوار غزه اشاره کرد و گفت جبهه داخلی فلسطینیان به دلیل اختلافات ضعیف است و بعید نیست که دشمن علیه یکی از جبهه‌ها و به کمک آمریکا حمله‌ای را انجام دهد.

سخنگوی گردان‌های قدس تاکید کرد هر گونه جنگ جدید، وضعیت منطقه را تغییر خواهد داد و اطمینان کامل داریم که در صورت حمله اسرائیل به لبنان، حزب‌الله در مقابل اسرائیل دست و پا بسته نخواهد بود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول