اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

سخنگوی نیروهای مسلح مصر جزئیات عملیات صحرای سینا را تشریح کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی نیروهای مسلح مصر در یک نشست خبری جزئیات عملیات ارتش مصر در صحرای سینا را اعلام کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر جزئیات عملیات صحرای سینا را تشریح کرد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری المیادین، «احمد محمد»، سخنگوی نیروهای مسلح مصر عملیات کنونی در صحرای سینا را مقدمه توسعه فراگیر در این منطقه توصیف کرد. 

وی تاکید کرد: عملیات کنونی نیروهای مسلح مصر در صحرای سینا و تسلط کامل بر این منطقه نقض توافقنامه صلح با اسرائیل نیست.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر گفت: نیروهای مسلح مصر بر پایبندی به توافقنامه‌های بین المللی تاکید می کنند به شرط آنکه این توافقات امنیت ملی مصر را به خطر نیاندازند.

محمد افزود: 39 نفر از عناصر جنایتکار در عملیات صحرای سینا کشته شدند و مقدار زیادی هم سلاح از این افراد کشف و توقیف شد، همچنین 58 فرد مسلح هم بازداشت شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر بر استقلال نیروهای مسلح مصر در عملیات صحرای سینا تاکید کرد و از کشف و تخریب 31 تونل در مرز مصر با نوار غزه خبر داد.

وی گفت: اگر همکاری مردم سینا نبود، ما به موفقیت کنونی دست پیدا نمی‌کردیم. پلیس مصر فداکاری زیادی برای برقراری امنیت در سینا انجام داد.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر افزود: هماهنگی با طرف اسرائیلی برای عملیات نیروهای مسلح مصر در سراسر صحرای سینا انجام شده و عقب نشینی بعضی تجهیزات از منطقه سینا در راستای آغاز مرحله دوم عملیات صورت گرفت که ریشه کن کردن کامل عناصر جنایتکار را در برمی‌گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح مصر خبرهای منتشر شده درباره حمله یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی به یک شهروند مصری در سینا را تکذیب کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول