اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صندوق بازنشستگی صورت می‌گیرد

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز از آمادگی یک شرکت ساختمانی وابسته به صندوق بازنشستگی کل کشور برای سرمایه‌گذاری بیش از 2 هزار میلیارد تومان در شهر شیراز خبر داد.

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت متعلق به سازمان بازنشستگی کل کشور با پشتوانه مناسب، توان مالی بسیار خوبی در امر سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های مشارکتی دارد، اظهار داشت: بر اساس امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری و این شرکت آمادگی برای این سرمایه‌گذاری در شیراز فراهم شده است.

شهردار شیراز در ادامه به معرفی پروژه‌هایی که در مرحله نخست به این شرکت ارائه شده پرداخت و افزود: احداث پارک فرهنگی گردشگری 200 هکتاری، مجتمع رفاهی، خدماتی و اقامتی یک‌هزار و 200 هکتاری در ارتفاعات دراک و مجتمع تجاری، مسکونی بهار از جمله پروژه‌هایی بوده که با ارزشی بیش از 2 هزار میلیارد تومان به تأیید طرفین رسیده است.

وی بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز را در طول تاریخ این شهر و نیز در سطح کشور بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: مجموعه گردشگری واقع در ارتفاعات دراک در غرب شهر شیراز با مساحت یک‌هزار و 200 هکتار مکانی منحصر به‌ فرد با امکانات متعدد است که صندوق بازنشستگی کل کشور در آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

پاک‌فطرت به مجتمع مسکونی و تجاری شهرک بهار نیز اشاره کرد و گفت: این مجموعه در بافت قدیمی و فرسوده شهرک بهار در شرق شیراز احداث می‌شود و می‌تواند این بخش متراکم شهری را متحول کند.

شهردار شیراز از احداث پارک 200 هکتاری در غرب شیراز نیز نام برد و ادامه داد: این پارک فرهنگی و گردشگری سرانه فضای سبز شیراز و فضاهای اقامتی و تفرجگاهی این کلان‌شهر را متحول می‌کند.

وی در ادامه به ارزش معنوی اجرایی‌کردن این‌گونه طرح‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت شهر شیراز اشاره کرد و افزود: سومین حرم اهل بیت (ع) با داشتن جاذبه‌های متعدد فرهنگی و شهرت جهانی با احداث این مجموعه‌های مهم گردشگری، میزبان جمع کثیری از بازنشستگان از تمام ایران با سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کل کشور می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول