اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

جشنواره تعاونی‌های برتر از برکات دولت نهم و دهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر از برکات دولت نهم و دهم است.

جشنواره تعاونی‌های برتر از برکات دولت نهم و دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفتمین آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان قزوین بعد از ظهر امروز با حضور ماشاءالله عظیمی مدیرعامل بانک توسعه تعاون، داوود محمدی و سیدمرتضی حسینی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مجید نادری معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

علی ایمانی در این مراسم اظهار کرد: در 31 استان کشور آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر برگزار می‌شود که در استان قزوین نیز هفتمین دوره آن برگزار شد.

وی ادامه داد: در هفتمین آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان قزوین 100 تعاونی واجد شرایط در این جشنواره ثبت‌نام کردند که در نهایت 10 نفر از استان قزوین به مرحله کشوری جشنواره تعاونی‌های برتر راه یافتند و هفت تعاونی‌ها منتخب نیز در این استان شناخته شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین تصریح کرد: این اداره کل نسبت به جمع‌آوری آمار و اطلاعات تعاونی‌های استان قزوین اقدام کرده و در حال حاضر از تمام تعاونی‌ها خواهشمند است که هر ساله جلسات مجمع عادی خود را برگزار کنند و بیلان کاری بدهند تا مشمول بند 17 ماده 66 قانون نشوند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول