اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

نگاه علما به گسترش فرهنگ نماز دوراندیشانه است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: علما به گسترش فرهنگ نماز و نیایش در سطح جامعه بسیار دوراندیشانه و کامل نگاه می‌کنند.

نگاه علما به گسترش فرهنگ نماز دوراندیشانه است

سید رسول موسوی‌نژادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تبیین دلایل برگزاری پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین بیان کرد: با توجه به اینکه استان قم خاستگاه فعالیت‌های دینی و پایتخت تولید علم و مرکز گسترش علوم اسلامی به سراسر جهان است این جشنواره نیز که در قالب هنر به ترویج مبانی دینی می‌پردازد در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره سراسری نماز و نیایش ظرفیت وی‍‍ژه‌ای برای ترویج مبانی فرهنگی و دینی در سطح جامعه دارد عنوان کرد: قالب هنر در ترویج مبانی دینی ظرفیت وی‍ژه‌ای دارد و نسبت به جهت‌دهی این فرهنگ در سطح جامعه می‌تواند نقش شایانی داشته باشد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به ابعاد فنی این جشنواره در سطح کشور گفت: جشنواره دو سالانه نماز و نیایش به روایت دوربین به توسعه ابعاد فنی و سینمایی در استان قم و ایجاد ظرفیت ملی در فرهنگ‌سازی دینی در سطح کشور می‌پردازد.

وی با اشاره به نظر علما در برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش در استان قم ابراز کرد: برای برگزاری این جشنواره در هر دوره ضمن اعلام برگزاری اهداف این جشنواره از منویات ایشان در انتخاب آثار و تدوین فراخوان بهره گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اذعان کرد: با توجه به اینکه نگاه علما به گسترش فرهنگ نماز و نیایش در سطح جامعه بسیار دوراندیشانه و کامل است ایشان از برپایی این جشنواره در استان قم رضایت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به کیفیت فنی و محتوای مناسب در ارسال فیلم‌ها، استفاده از سوژه‌های ناب و مضمون غنی در فیلم نامه‌ها و عکس‌ها را از جمله نکاتی دانست که در گزینش آثار ارسالی توسط هیئت انتخاب هیئت داوران مورد توجه قرار می‌گیرد.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه کارنامه داوری در برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش درخشان است بیان کرد: هیئت داوران در این جشنواره افرادی متخصص و مورد قبول جامعه سینمایی و عالم عکاسی هستند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: داوران از جایگاه والایی در مسابقات و جشنواره‌ها برخوردارند که به همین دلیل از افراد صالح در داوری‌ها بهره‌ برده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین می‌توانند به آدرس اینترنتی www.iycs.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 7731255-0251 تماس بگیرند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول