اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

مبارزه با سد‌‌‌ معبر در شوشتر تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از تشدید برخوردها با مظاهر سد معبر در سطح شوشتر خبر داد و گفت: برخورد در این باره شدیدتر و سختگیرانه‌تر خواهد شد.

مبارزه با سد‌‌‌ معبر در شوشتر تشدید می‌شود

آرش دُر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: مبارزه با مظاهر سد معبر بر اساس قانون شهرداری‌ها برعهده این نهاد بوده‌ و اجرائیات شهرداری موظف است در این‌باره به اعمال قانون بپردازد.

وی افزود: هر اقدامی که باعث اشغال معبر عمومی خارج از ملک شخصی افراد شود از مظاهر سد‌معبر است و باید با آن برخورد کرد.

وی با اشاره به مظاهر تخلفی که در این‌باره در شوشتر اتفاق می‌افتد تأکید کرد: در سطح شهر شوشتر در برخی معابر دکه‌هایی نصب شده است که هیچ‌گونه مجوزی از شهرداری برای نصب آنها اخذ نشده‌ است و شهرداری پس از دادن تذکرات مکتوب با حکم قضایی راسا برای جمع‌آوری این دکه‌ها و مظاهر آن از سطح معابر شهر اقدام خواهد کرد.

دُر افزود: مبارزه با مظاهر سد‌معبر بر اساس قانون انجام می‌شود و در این‌باره برای استقرار نظم در سطح معابر شهری بسیار سخت‌گیرانه عمل خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: در این باره از امروز به جمع‌آوری دکه‌های غیرمجاز سطح شهر شوشتر پرداخته‌ایم و به این دلیل دکه غیرمجاز مستقر در میدان باطنی شوشتر را جمع‌آوری کردیم.

وی افزود: اجرائیات شهرداری شوشتر کمبود شدید نیروی انسانی دارد و به دلیل بازنشستگی 91 نفر نیرو شدیدا در این بخش و سایر بخش‌های شهرداری دچار مشکل شده‌ایم.

دُر درباره دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر شوشتر خاطر نشان کرد: به دلیل فرارسیدن پاییز هرس درختان معابر اصلی‌ شهر در دستور کار قرار گرفته و به این منظور در حال سامان‌دهی به معابر و فضاهای سبز شهری هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول