اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

احترام 120 کشور دنیا به رهبر انقلاب یک اتفاق ساده نبود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احترام 120 کشور دنیا به رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیرمتعهدها یک اتفاق ساده نبود، بلکه احترام به اندیشه ولایت فقیه بود که جهان را تکان می‌دهد.

احترام 120 کشور دنیا به رهبر انقلاب یک اتفاق ساده نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد در این استان، شهدا را ناظر بر اعمال همه عنوان کرد و اظهار داشت: امروز به جایی رسیده‌ایم که 120 کشور جهان به افتخار ولایت فقیه می‌ایستند و این افتخار یک اتفاق نیست بلکه به احترام اندیشه ولایت فقیه است که جهان را تکان می‌دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال 1363 همه دنیای استکبار با هدف لطمه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، به دنبال برگزاری این اجلاس در کشور عراق بودند ولی با جانفشانی شهید عباس دوران، برگزاری این اجلاس در عراق منتفی شد.

وی اظهار داشت: امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، با وجود سعی و تلاش نظام سلطه برای جلوگیری از برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در ایران یا کم رنگ کردن آن، با فداکاری فرزندان ایران اسلامی، اجلاس نم باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد.

عنابستانی به تهدیدات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رژیم جعلی اشغالگر قدس که با حمایت استکبار جهانی، توان مقابله با گروه حزب‌الله را نداشت و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شد، چگونه قادر است در برابر اراده پولادین ملتی بزرگ که هشت سال دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشته و هیمنه دشمنان را در هم شکسته ایستادگی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه و بیدار ما تا آخرین قطره خون از نظام خود دفاع می‌کند و به ملتی که پای اندیشه‎های خود ایستاده است نمی‌توان زور گفت.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری به تحمل و بردباری ملت ایران اسلامی در برابر سختی‌ها و مشکلات اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ و امتحان پس داده ما با تهدید عقب نمی‌نشیند. 

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افتخار بسیجیان را شاگردی و حرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: عزت، شرف و افتخار امروز ما حاصل تلاش امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب است.

رزمایش بزرگ فدائیان ولایت که از روز گذشته با حضور 12 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری از نقاط مختلف این استان در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد آغاز شده، امروز نیز ادامه دارد.

سردار سیف معاون عملیات بسیج کشور، سردار علی فضلی جانشین فرماندهی بسیج کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز امروز در دومین و آخرین روز از این رزمایش در اجتماع بسیجیان سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول