اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آیت‌الله طالقانی یک لحظه از امام و راه امام غافل نشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آیت‌الله طالقانی همواره می‌کوشید یادگار نهضت امام(ره) باشد و مشی و هدف ایشان را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهد.

آیت‌الله طالقانی یک لحظه از امام و راه امام غافل نشد

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت یاد آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: آیت‌الله طالقانی از چهره‌های فعال و عالمان فرهیخته و روشن انقلاب بود که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام یک لحظه غافل نشد.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های آیت‌الله طالقانی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این مرد بزرگ از شخصیت‌های زجرکشیده قبل از انقلاب بود که روزهای زیادی از عمر پربرکت خود را در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی گذراند و در این مسیر شکنجه‌های فراوانی دید.

نکونام ادامه داد: آیت‌الله طالقانی از مبارزان سرسخت قبل از انقلاب و از یاران صمیمی و جدی امام خمینی(ره) بود و همه تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های ایشان انجام می‌داد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آیت‌الله طالقانی یک لحظه از امام(ره) و راه ایشان غافل نشد، گفت: این عالم بزرگ همواره می‌کوشید یادگار نهضت امام(ره) باشد و مشی و هدف ایشان را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهد.

نکونام با اشاره به فعالیت‌های آیت‌الله طالقانی در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این شخصیت برجسته در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف به روشنگری، ارشاد و هدایت مردم مشغول بود و از هرگونه تلاش برای شکل‌گیری و تثبیت نظام دریغ نداشت.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش بود تا آیت‌الله طالقانی را از مسیر انقلاب و نظام منحرف کند، تصریح کرد: این مرد بزرگ با اتکا به ایمان، اخلاص و بصیرت خود توانست بر ترفندهای دشمن پیروز شود و راه را بر آن ببندد.

نکونام انتخاب آیت‌الله طالقانی برای اقامه نخستین نماز جمعه شهر تهران در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را نشان از اهمیت والای ایشان در نزد امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: حضرت امام(ره) این مرد والا را در سنگر نماز جمعه تهران گماشت تا از این سنگر بزرگ بتواند مرشدی فعال و هدایت‌گری زیبا برای اسلام و نظام ارائه دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مردم کشور نیز قدردان خدمات و تلاش‌های این عالم بابصیرت و فعال بودند و با حضور حماسی خود در تشییع جنازه این مرد بزرگ همراهی خود را با عالمان دین به خوبی نشان دادند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول