اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نوک پیکان تمام حملات استکبار به سمت ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز نوک پیکان تمام حملات دنیای استکبار به سمت ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب و پناهگاه مستضعفان جهان است.

نوک پیکان تمام حملات استکبار به سمت ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در اجتماع 12هزار نفری بسیجیان شرکت کننده در رزمایش فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد از ولایت فقیه به عنوان محور و ستون خیمه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: رمز موفقیت، عزت، سربلندی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی در پیوند عمیق مردم با ولی‌فقیه است.

وی به نقش مرجعیت شیعه در مقاطع مختلف تاریخی اشاره کرد و افزود: در واقعه معروف به تنباکو، وقتی میرزای شیرازی فتوای تحریم تنباکو را صادر کرد، قدرت‌های استکباری دریافتند که شیعه از چه قدرتی در جامعه دینی برخوردار است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: انگلستان با همه قدرتش و در عصری که بر بخش وسیعی از دنیا حاکم بود، نتوانست در مقابل این فتوای یک مرجع دینی مقاومت کند و مجبور به تسلیم و فرار شد که این شمه‌ای از قدرت مرجعیت شیعه در نظام دینی و اسلامی است.

وی ادامه داد: استکبار در پی تجربه این حوادث و همچنین اطاعت محض مردم از فتاوای امام راحل و کوتاه کردن دست شرق و غرب از ایران اسلامی، به قدرت شیعه و مرجعیت شیعه پی برده و از این رو در صدد است تا با بکارگیری تمام سعی و توان، این قدرت را شکسته و مردم را از مرجعیت شیعه دور کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امروز نیز نوک پیکان تمام حملات دنیای استکبار به سمت ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب و پناهگاه مستضعفان جهان است.

وی نقش ولی‌فقیه در ماندگاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را انکارناپذیر دانست و گفت: به سبب حضور ولی‌فقیه در کشور است که ایران اسلامی در 33 سال گذشته توانسته از گردنه‌های پرخطر به سلامت عبور کند و امروز در جایگاه رفیعی در عرصه‌های مختلف قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیوند مردم با ولی‌فقیه روز به روز عمیق‌تر و پررنگ‌تر می‌شود و تا زمانی که این پیوند عمیق وجود دارد هیچ قدرتی نمی‌تواند به این کشور آسیب برساند.

نکونام بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه تاکید کرد و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان سبب می‌شود تا آن‌ها با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس آشنا شده و با الگوگیری از سیره شهدا در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه شوند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید تا می‌توان در ‌ارتباط‌ با موضوع ایثار و شهادت برنامه‌های ماندگار، سازنده و تاثیرگذاری در جامعه اجرا کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در این استان اشاره کرد و گفت: حضور حماسی و بابصیرت بسیجیان در عرصه‌های مختلف، خنثی‌ کننده توطئه‌های استکباری است.

رزمایش بزرگ فدائیان ولایت با حضور 12 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری طی امروز و فردا در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول