اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین طلا در بازدید از روستای کنارگرد فشافویه مطرح کرد

روستای کنارگرد امسال زمستانی بدون بخاری نفتی را سپری می‌کند

خبرگزاری فارس: حسین طلا در بازدید از روستای کنارگرد فشافویه گفت: با همکاری و حمایت بسیار خوب شرکت گاز استان تهران مردم این روستا امسال زمستانی بدون بخاری نفتی را سپری می‌کنند.

روستای کنارگرد امسال زمستانی بدون بخاری نفتی را سپری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، یعقوب غلامی قائم مقام شرکت گاز استان تهران، کریم رئوف بخشدار فشافویه و تنی چند از مسئولان شهرستان از مجتمع دامپروری دام‌گستر بازدید کردند و از نزدیک با مشکلات این دامداری آشنا شدند.

حسین طلا در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اراده جدی مجلس و نمایندگان در رفع مشکلات شهرستان‌های حومه تهران گفت: مشکلات گاز روستای کنارگرد و مجتمع دام‌گستر به دلیل عدم توافق باعث شده بود تا روند گاز رسانی با مشکل روبه رو شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قائم مقام شرکت گاز استان تهران در بازدیدی که امروز از روستای کنارگرد داشت، در نهایت مقرر شد که ظرف دو هفته آینده کار واگذاری انشعابات به مردم روستای کنارگرد در حسن آباد آغاز شود.

وی در ادامه اهالی روستا را مردمی زحمت‌کش و غیور دانست و تصریح کرد: همه روستاهای بخش فشافویه در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند که تنها روستای کنارگرد به دلیل وجود برخی مشکلات فنی از این نعمت محروم بود که خوشبختانه با همکاری و حمایت بسیار خوب شرکت گاز استان تهران مردم این روستا امسال زمستانی بدون بخاری نفتی را سپری می‌کنند.

طلا با اشاره به مشکلات اهالی روستای کنارگرد عنوان کرد: روستای کنارگرد دارای 50 خانوار و 80 انشعاب گاز است که لوله اصلی گاز تا روستا کشیده شده و حتی روستاییان لوله‌کشی داخلی منازل را انجام داده بودند که برخی مشکلات فنی بر سر راه این امر باعث شد تا این امر با مشکل مواجه شود که در جلسه امروز و با توافقات انجام شده این مساله حل شد.

دبیر مجمع نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکل گازرسانی به مجتمع دامداری دام‌گستر یادآور شد: این مجتمع برای خارج کردن دامپروری‌ها و دامداری‌های شهر تهران راه‌اندازی شد که در واحدهای این مجتمع تولید کننده شیر و گوشت می‌باشند.

وی در ادامه ابراز داشت: دامداری‌ها برای ادامه لوله‌کشی به داخل مجتمع از خط لوله اصلی باید هزینه‌ای را پرداخت می‌کردند که در نهایت توافق شد این کار توسط شرکت گاز استان تهران انجام و مشکل گازرسانی به پادگان همجوار با مجتمع دام‌گستر نیز حل شود.

در ادامه رضا قربانی نیز با ابراز خرسندی از حل مشکلات موجود در روستای کنارگرد بیان کرد: به دلیل اینکه مجتمع صنعتی دام‌گستر را به عنوان یک شهرک اعلام کرده بودند، براساس قانون هزینه انشعابات داخلی شهرک بر عهده شهرک است.

رئیس اداره گاز حسن آباد اذعان داشت: در جلسه امروز با توافقاتی که انجام شد این مجتمع از حالت شهرک خارج و قرار شد کار لوله‌گذاری این مجتمع نیز توسط شرکت گاز استان تهران انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درحال حاضر شرکت گاز برای انجام لوله گذاری مشغول به انجام فعالیت است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول