اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری مسئولان شرکت گاز استان تهران

مشکل گازرسانی به دامداری‌های فشافویه ری برطرف شد

خبرگزاری فارس: مشکل چندین ساله گازرسانی به روستای کنار گرد و مجتمع دامداری دام گستر واقع در بخش فشافویه شهرستان ری برطرف شد.

مشکل گازرسانی به دامداری‌های فشافویه ری برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مشکل چندین ساله گاز رسانی به روستای کنار گرد و مجتمع دامداری دام‌گستر واقع در بخش فشافویه شهرستان ری با حضور حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، یعقوب غلامی قائم مقام شرکت گاز استان تهران، کریم رئوف بخشدار فشافویه و مسئولان محلی در بخش فشافویه برطرف شد.

مشکلات روستای کنارگرد و مجتمع دامداری دام‌گستر با همکاری و حمایت یعقوبعلی حسین‌نیا مدیرعامل شرکت ملی گاز استان و پیگیری‌های نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و بخشدار فشافویه برای همیشه حل و فصل شد تا این دو بخش امسال زمستان گرمی را داشته باشند.

این گزارش حاکی است، فَشافویه که نام قدیم آن پشاپویه بوده یکی از بخش‌های شهرستان ری در استان تهران می‌باشد و این بخش دارای دو دهستان است.

در واقع فشافویه شامل دره پهناوری است که میان کوه آزاد و حسن آباد در شمال و کوه مره در جنب و کوه‌های کورابلاغ در جنوب غربی قرار دارد.

در سمت شمالی دره به وسیله پایین دست رودخانه شور و کیفیت زمین‌هایی که در قسمت جنوبی آن واقع هستند هیچ نوع آبادی وجود ندارد.

زمین‌های شمالی آن نیز در نقاطی که شیب مناسب دارند قابل کشت هستند. فراورده‌های این بخش عبارتند از: غلات، حبوبات، پنبه، چغندر، سیب زمینی، انجیر و انار.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول