اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سعدآباد خبر داد

رشد صد درصدی کمک‌های نیکوکاران سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از رشد صددر‌صدی کمک‌های نیکوکاران سعدآباد در سال جاری خبر داد.

رشد صد درصدی کمک‌های نیکوکاران سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی موفق‌منش شامگاه دوشنبه در بازدید از خانواده‌های زیرپوشش سعدآباد اظهار داشت: تلاش بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال پایدار در بین خانواده‌های کم‌بضاعت انجام داده‌ایم و تا حدود زیادی نیز موفق بوده‌ایم.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان در این شهرستان با جدیت و تلاش شبانه‌روزی انجام گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد گفت: مشارکت مردم در برنامه‌های امداد موجب ترویج فرهنگ انفاق می‌شود.

موفق‌منش بیان داشت: مشارکت‌های مردمی یکی از واحدهای تشکیل دهنده نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی است که وظیفه‌اش ترویج و اشاعه فرهنگ حسنه انفاق، احسان و نوع‌دوستی در سطح جامعه است.

وی ادامه داد: با تلاش واحد مشارکت‌های مردمی، زمینه مشارکت همه گروه‌ها و اقشار مردمی در طرح‌های ویژه که همه ساله با همکاری و همراهی و مساعدت سازمان‌ها، نهادها و ارگا‌ن‌های دولتی خصوصی و ائمه جماعات دهیاران و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود فراهم شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد عنوان کرد: مشارکت هر چه بیشتر مردم زمینه‌ساز رشد و تعالی مادی و معنوی خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده و باعث توانمندسازی استعدادهای مددجویان می‌شود.

موفق‌منش اذعان داشت: در روز عید فطر بیش از 42 میلیون ریال زکات فطریه توسط همکاران حوزه مشارکت در سعدآباد جمع‌آوری شده است.

این مسئول از رشد صد‌در‌صدی کمک‌های نیکوکاران سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته بیش از 6.5 میلیارد ریال در قالب طرح صدقات، زکات، اکرام ایتام، کمک‌های جشن عاطفه‌ها، نیکوکاری، احسان دانش‌آموزی و کمک هزینه جهیزیه جمع‌آوری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل صددرصد رشد داشته است.

وی افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد محو فقر و زودودن آثار محرومیت از چهره جامعه باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول