اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فوریت‌های پزشکی استان همدان:

واژگونی خودرو در محور رزن ـ همدان 6 مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: در اثر واژگونی یک خودرو در محور رزن ـ همدان شش نفر مجروح شدند.

واژگونی خودرو در محور رزن ـ همدان 6 مجروح برجای گذاشت

اکبر غیاث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور همدان ـ رزن در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت 16:23 روز جمعه دهم شهریور به وقوع پیوست.

وی افزود: پس از اعلام حادثه به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی رزن، دو کد عملیاتی از پایگاه‌های شهری رزن به استعداد هر واحد امدادی دو نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس جمعاً چهار نفر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شدند و خدمات پیش بیمارستانی خود را ارائه کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان تصریح کرد: در این حادثه که از نظر فوریت‌های پزشکی ویژه است، شش نفر به بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان رزن اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون فوت بر اثر جرح در اثر این حادثه اعلام نشده است.

غیاث در بخش دیگری از سخنانش به وقوع حادثه در محور همدان ـ غار علیصدر در پنجشنبه هفته گذشته اشاره کرد و گفت: پس از اعلام این حادثه به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی بهار نیز چهار کد عملیاتی از پایگاه‌های شهری بهار به استعداد هر واحد امدادی دو نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس جمعاً هشت نفر، به محل اعزام شدند و خدمات پیش بیمارستانی خود را ارائه کردند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه در این حادثه از یک کد عملیاتی هلال احمر نیز کمک گرفته شد، اضافه کرد: این تصادف در اثر رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و انحراف خودروی پژو و برخورد با خودرو پراید و آردی رخ داده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه نیز هشت نفر مصدوم به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند و برای دو نفر فوتی نیز هماهنگی لازم صورت پذیرفت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول