اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان قم:

طرح‌های برتر جشنواره علم تا عمل حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح‌های برتر دومین جشنواره ملی علم تا عمل خبر داد.

طرح‌های برتر جشنواره علم تا عمل حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی قم، سید حسین اخوان در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در جشنواره ملی علم تا عمل اظهار کرد: خوشبختانه دولت حمایت خود را از طرح‌های برتر به صورت کامل انجام داده است.

وی با اشاره به سه طرح برگزیده استان قم در سال گذشته گفت: حمایت صددرصدی از طرح سوخت جایگزین، سامانه قبض ایران و دستگاه ریشه زن افقی فرش دستباف صورت گرفته است.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: برای طرح سوخت جایگزین که سال گذشته رتبه برتر استان را به خود اختصاص داد تمام هزینه‌های آزمایشات توسط بنیاد تامین شد.

وی از ایجاد مذاکرات میان صاحب طرح ریشه زن افقی فرش دستباف با کانون ملی فرش خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن مذاکرات حمایت‌ها نیز نهایی خواهد شد.

اخوان خاطر نشان کرد: در رابطه با هر سه طرح معاونت علمی ریاست جمهوری وظیفه خود را انجام داده است و تنها به دلیل طولانی بودن زمان انجام مقدمات این موضوع تداوم یافته است.

وی حمایت‌های مالی استانداری و فعالیت‌های ستاد توسط جهاد دانشگاهی قم را متناسب و ارزشمند خواند و گفت: حضور صاحبان طرح در غرفه استان قم و آمادگی حرفه‌ای و اطلاع‌رسانی مناسب به زیبایی و کارایی غرفه افزوده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول