اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

افزایش صددرصدی اعضای نظام مهندسی ساختمان در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تعداد اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در قم نسبت به سال‌های گذشته رشد صددرصدی داشته است.

افزایش صددرصدی اعضای نظام مهندسی ساختمان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا قلندر ظهر امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی ششمین انتخابات سازمان نظام مهندسی قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: استان قم نیز همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

وی افزود: مراحل ثبت‌نام از کاندیداها از اردیبهشت‌ ماه سال جاری آغاز شد و امروز رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره صورت می‌گیرد و شمارش آراء نیز بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه هیئت نظارت بر انتخابات نیز فعالیت خود را از نخستین لحظات رأی‌گیری آغاز کرده است گفت: در استان قم 46 نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کاندیداتوری خود را برای این انتخابات اعلام کرده بودند که سه نفر از آنها رد صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: داوطلبان انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قم در هفت رشته مختلف عمران، نقشه‌برداری، ترافیک، تأسیسات برقی و مکانیکی و شهرسازی و معماری کاندیدا شده‌اند که 9 نفر به عنوان هیئت مدیره جدید و هفت نفر نیز عضو علی‌البدل خواهند بود.

قلندر با بیان اینکه برای نخستین بار در استان قم 9 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب می‌شوند عنوان کرد: دلیل این امر افزایش دو برابری اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان قم است ضمن اینکه در این دوره جوانان گرایش بیشتری به داوطلبی در انتخابات داشته و سطح تحصیلات آنها نیز افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خاطر نشان کرد: در مراحل مختلف انتخابات از نام‌نویسی تا تبلیغات و رأی‌گیری مشکلی وجود نداشته و همه کاندیداها اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده‌اند.

وی با اشاره به استقبال گسترده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از این انتخابات گفت: به نظر می‌رسد حدود 70 درصد اعضا در این دوره شرکت کنند.

قلندر با تاکید بر انتخاب اعضای برتر در این انتخابات تصریح کرد: امیدواریم هیئت مدیره جدید سبب جهش فنی و علمی در زمینه ساختمان‌سازی قم شده و سازمان نظام مهندسی ساختمان نقش بیشتری در نظارت فنی و کنترل کیفی داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول