اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی محمودآباد

جهادگر ممتاز صنعت دریایی کشور تجلیل شد

خبرگزاری فارس: از «ناخدا روزبه نخستین» به عنوان جهادگر و مخترع صنعت دریایی کشور در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی تجلیل به عمل آمد.

جهادگر ممتاز صنعت دریایی کشور تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد صبح امروز در سومین جلسه این شورا در سال جاری که در دانشکده نفت این شهرستان برگزار شد، گفت: با تکیه بر تعریف‌های مقام معظم رهبری از فرهنگ عمومی باید فرهنگ‌های ارزشی و اسلامی را به جامعه برگردانیم و در این راستا همه دستگاه‌ها باید گام‌های موثر بردارند.

جواد واحدی افزود: تاثیر فرهنگ عمومی محسوس نیست، اما خیلی سریع دیده خواهد شد که ایجاد نظم و انضباط و وقت شناسی در ادارات یکی از تاثیرات فرهنگ عمومی است.

نماینده عالی دولت در محمودآباد خاطرنشان کرد: با تقویت خانواده، خرده فرهنگ‌ها، کتاب‌خانه‌ها و مساجد می‌توانیم با ناتوی فرهنگی مقابله کنیم.

وی خواستار ارائه برنامه‌ها و راهکارهای فرهنگی از سوی اعضا شد و اضافه کرد: همه اعضا شورا باید در این راه تلاش کنند و با دست پر در فعالیت‌ها حضور یابند.

در ادامه حمیدرضا کوزه‌گر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی در دو جلسه قبلی 25 مصوبه داشته که از این بین 23 مصوبه تاکنون اجرایی شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی محمودآباد با تقدیر از اعضای شورا برای اجرایی شدن این مصوبات افزود: همدلی و همکاری بسیار خوبی بین نهادهای شهرستان به ویژه نهادهای فرهنگی وجود دارد که بی‌شک محمودآباد در این زمینه می‌تواند یکی از شهرستان‌های نمونه استان باشد.

کوزه‌گر در پایان با قرائت دستور جلسه جدید خواستار بررسی مصادیق چالش‌های فرهنگی و اولویت‌بندی آنها و سپس ارائه راهکار از سوی اعضا برای مقابله با این چالش‌ها شد.

در بخش پایانی این جلسه قاسم حسین‌پور فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد نیز با تاکید بر استفاده بهینه از فرصت‌ها اذعان داشت: با همدلی و همکاری با هم می‌توانیم گمشده‌هایی چون شعائر دینی را بازیابیم و در این راه می‌توان با ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رعایت اصول و ارزش‌های دینی بسیاری از شعائر مذهبی را به نسل جوان و جامعه منتقل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به برگزاری جنگ ساحلی در شهرستان محمودآباد افزود: با ایجاد فضای شاد برای مردم سعی شده که در عین رعایت شعائر دینی همراه با شور و نشاط اجتماعی، ارزش‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه از ناخدا روزبه نخستین رئیس دانشکده نفت محمودآباد که عنوان جهادگر و مخترع نمونه کشوری در صنعت دریایی را به دست آورده بود با لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول