اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آتش‌سوزی عمدی صورت گرفت

خسارت 15 میلیارد ریالی در معادن کرومیت فاریاب

خبرگزاری فارس: بهره‌بردار و استخراج معادن کرومیت فاریاب با اقدام خرابکارانه گروهک‌های مخالف توسعه و پیشرفت این منطقه و استان کرمان بیش از 15 میلیارد ریال خسارت را متحمل شد.

خسارت 15 میلیارد ریالی در معادن کرومیت فاریاب

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمد پهلوان‌زاده بهره‌بردار و استخراج کننده معادن کرومیت فاریاب با اقدام خرابکارانه گروهک‌های مخالف توسعه و پیشرفت این منطقه و استان کرمان بیش از 15 میلیارد ریال خسارت را متحمل شد.

وی با مراجعه به دفتر خبرگزاری فارس در سیرجان ضمن استمداد خواستار رسیدگی مسئولان به جبران خسارت خود شد و گفت: پیمانکار و بهره‌بردار تنها معدن فعال جنوب‌شرق در کشور در فاریاب هستم که هفته گذشته شب هنگام دو عدد بیل مکانیکی و بلدوزر از نوع کوماتسو مورد هجوم خرابکاران قرار گرفت و به آتش کشیده شد و در آتش سوخت.

پهلوان‌زاده افزود: آتش‌نشانی منطقه هم همکاری نکرد و مبلغ بیش از 15 میلیارد ریال سرمایه ما در آتش سوخت که منطقه انتظامی، فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط مطلع هستند و نامه‌ای هم به استانداری کرمان ارسال شده است.

وی اظهار داشت: پس از این خسارت اشرار که گوشی نگهبان را به سرقت برده و نگهبانان را نیز به طناب کشیده و با همان گوشی‌ها پیام‌هایی را به ما ارسال کردند که متن آن چنین است: حزب عدالت‌خواه به تمام پیمانکاران و کارگران و نگهبانان اطلاع می‌دهد که تا به حال خسارات مالی متوجه شما کرده است و از این به بعد وصیتنامه خودتان را بنویسید و در خطر هستید.

پهلوان‌زاده می‌گوید: کار استخراج از معادن کرومیت در سال 88 آغاز شده است و ظرفیت استخراج ماهانه 20 هزار تن مواد معدنی همراه با سنگ است که حدود 100 نفر مستقیم و 300 نفر غیر مستقیم مشغول به کار هستند و از شواهد موجود حزب عدالت‌خواه که پیامک به موبایل‌های تمام مردم فاریاب و مسئولان داده است باید گروهک ضد انقلاب، وهابی و وابسته به گروه تروریست ریگی است که مانع پیشرفت و توسعه منطقه و کشور ایران است.

این بهره‌بردار معدن در منطقه فاریاب می‌خواهد حرفش و مشکلاتش را به گوش مسئولان برساند تا فکری برای امنیت یا جبران ضرر و زیان به وجود آمده و ادامه فعالیت کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول