اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز خبر داد

پایان آواربرداری 700 واحد خسارت‌دیده ‌دهستان اسپیران‌

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز از پایان یافتن آواربرداری 700 واحد خسارت‌دیده بر اثر زلزله دهستان اسپیران خبر داد.

پایان آواربرداری 700 واحد خسارت‌دیده ‌دهستان اسپیران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی در جلسه ستاد مدیریت بحران ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه دست‌اندرکاران در مراحل عملیاتی بازسازی و مقاوم‌سازی مناطق زلزله‌زده دهستان اسپیران، گفت: هم‌اکنون به همت شهرداری‌ها به ویژه شهرداری کلان شهر تبریز، آواربرداری 700 واحد از  یک‌هزار و 340 واحد خسارت دیده بر اثر زلزله دهستان اسپیران به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور تمام دستگاه‌های اجرایی، وحدت رویه و تفکر و فرهنگ بسیجی آنان، پیشرفت همه‌جانبه امور را تسریع کرده است.

چمنی افزود: همزمان با اتمام آواربرداری، عملیات احداث مسکن روستائیان آغاز شده است و خیران مسکن‌ساز نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه و بشردوستانه، هم‌نوعان حادثه‌دیده خویش را یاری کنند.

وی ادامه داد: سرپناه دائم و مناسب برای دام های روستائیان قبل از فرارسیدن فصل سرما در این مناطق، با همکاری خود روستائیان، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن احداث می‌شود.

فرماندار تبریز تصریح کرد: مساجد تخریب شده و خسارت‌دیده بر اثر زلزله دهستان اسپیران، با اصول مهندسی معماری سنتی و مذهبی، توسط شهرداری، در اولویت بازسازی و مقاوم‌سازی قرار گرفته است.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول