اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

فعالیت 19 روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از فعالیت 19 روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای جم خبر داد.

فعالیت 19 روحانی مستقر و طرح هجرت در روستاهای جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سیدحسین سادات شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان فرهنگی جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در سطح جامعه امری ارزشمند و لازم است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و افزایش محتوای این برنامه‌ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و برای تحقق این مهم فعالیت می‌کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی جم از استقرار 7 روحانی جدید در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور گسترش فرهنگ دینی و تعالیم اسلامی و دسترسی مردم به روحانی، هفت روحانی مستقر به صورت پاره وقت در سطح شهرستان جذب شده‌اند که از ابتدای شهریور کار خود را آغاز کرده‌اند.

سادات از فعالیت 19 روحانی مستقر و طرح هجرت در جم خبر داد و افزود: هم‌اکنون تعداد 13 روحانی مستقر و شش روحانی طرح هجرت در این شهرستان فعال هستند که در روستاهای مختلف در امر تبلیغ تلاش و فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم با ساخت خانه‌های عالم پیش‌بینی شده مشکل مسکن روحانیون فعال در سطح شهرستان جم نیز برطرف شود.

سادات با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در جم از برپایی 5 محفل انس با قرآن در جم خبر داد و گفت: با ابلاغ دارالقرآن و اتحادیه مراکز قرآنی استان، 5 محفل انس با قرآن در شهر جم و روستاهای باریکان، پشتو، بهارستان و قائدی برگزار شد و قاریان و حافظان برجسته استان به تلاوت آیاتی از قرآن مجید پرداختند و در این محافل از برخی از چهره‌های قرآنی نیز تجلیل شد.

رئیس تبلیغات اسلامی جم همچنین از برگزاری یک محفل انس با قرآن در هفته دفاع مقدس در جم خبر داد و افزود: این محفل نیز با حضور قاریان و حافظان استان و شهرستان برگزار خواهد شد و برنامه‌های جانبی از قبیل مسابقه قرآنی و اجرای تواشیح نیز برای این محفل پیش‌بینی شده است.

در این نشست، فعالان فرهنگی و مذهبی جم نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت از برنامه‌های مذهبی شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول