اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار:

192 اثر تاریخی در شهرستان بهار وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: 192 اثر تاریخی در شهرستان بهار وجود دارد که برای بازدید مسافران هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است.

192 اثر تاریخی در شهرستان بهار وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد عصر امروز در جلسه دوم ستاد تسهیلات تابستانی شهرستان بهار عنوان داشت: با توجه به اینکه پس از ماه مبارک رمضان مرحله دوم سفرها آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد دستگاه‌های عضو این ستاد که 20 دستگاه هستند باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر دو میهمانپذیر و شش آموزشگاه و 35 غذاخوری شهری و بین شهری برای مسافران تابستانی خدمت‌رسانی می‌کنند که باید به امکانات و تجهیزات مجهز باشند.

معاون فرماندار بهار ادامه داد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان باید امکانات و خدمات خود را برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران تابستانی به کار گیرند تا گردشگران با آسودگی و آرامش خاطر از شهرستان بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان مراکز اسکان مسافران تابستانی را تجهیز و بروشورهای راهنمای شهرستان آدرس دقیق و نیز محل اسکان را مشخص ‌کند.

سلطانی‌راد اظهار داشت: همچنین جایگاه‌های سوخت نسبت به تجهیز نمازخانه و سرویس بهداشتی اقدام لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر بهار در مسیر غار علیصدر و شهر توریستی لالجین قرار گرفته شهرداری باید در تنظیف سطح شهر اقدامات لازم را به عمل آورد.

معاون فرماندار بهار در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: 192 اثر تاریخی، تپه باستانی، پل، کاروانسرا، مناطق گردشگری، اماکن مذهبی و صنایع دستی در شهرستان بهار وجود دارد که برای بازدید مسافران هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول